return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Sweapsound Club Session with Jesselyn !! ..::.. 8 september
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever




Date: 2006-09-08
Time: 22:00 - 03:00
Location: Bar & Kök
City: Linköping
Arranger: Sweapsound
Price: 120 SEK
Age: 20 (Students 18)
Website: http://www.sweapsound.com

DJ's

- Jesselyn (Holland)
- Fredrik Stenerfelt (Sweden)
- Petter B Vs. Axel Sharper (Sweden)


Nu drar Sweapsound Club Session igång igen med start 8 September på Bar & Kök i Linköping.

En av världens främsta kvinnliga tranceproducenter/djs är på infart till Sverige och Linköping. Jesselyn har några år på nacken som dj/producent med ett flertal låtar som spelats av bl.a. Tiesto, Armin van Buuren, Marcel Woods, Dave 202 m.fl. Hon har släppt ett flertal produktioner så som ”Tonka”, ”Omnia”, ”Iron” och ”Cyrus” på skivbolaget Silicon Recordings. Hon har även samarbetat med bl. a. Marcel Woods där det resulterade i två spår, “Flora” och “Fauna”. Utöver detta har hon gjort remixer åt Dave 202, Dj Spooke m.fl. Hon kommer att bjuda oss på ett set med den bästa trancen/hardtrancen. Uppvärmingen av kvällen står duon Petter B samt Axel Sharper för och den hårda avslutningen Fredrik Stenerfetlt.

Varmt Välkomna
SteveTranz4ever
Jag måste dit !
anuga
mmm Jesselyn... inte ofta man ser kvinnliga DJ's.
I'll be there! om jag får gå tidigare från jobbet :)
zoric
Motala - Linköping = 50km

Det är inte alls långt, så jag kanske kommer!
Johan (DJ Irish)
Bah..jag saknar Sweapsound festerna hehe
Akia
Funderar på att åka men min bil e inte riktigt i form för en så lång tur just nu. Nån annan från Stockholm som ska dit å har en plats över?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement