return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
מחר שביתה ?!
View this Thread in Original format
DjChook
אני באמת מצטער
הגזמתי היום עם כמות הטרדים

אבל חפיף

בכל מקרה, מה הסיפור שמתגלגל ובהתחלה חשבתי שזה בצחוק
ואנשים התחילו להאמין בזה

מחר שובתים ?
MoSH_MaN
כן גם אני קיבלתי את זה!!!

אבל אין לי מושג מה נסגר....

אבל קיבלתי את זה מילד אחד שהוא יושב ראש מועצת התלמידים המחוזית
Dj Moriano
זה מה שאני יודע שיש

http://news.ep.walla.co.il/ts.cgi?t...=193743&path=22
Hell_Copter
לא שמעתי על זה אבל זה בטח בולשיט
אפילו שהייתה אמורה להיות שביתה ביטלו אותה בסוף
DjChook
quote:
Originally posted by Dj Moriano
זה מה שאני יודע שיש

http://news.ep.walla.co.il/ts.cgi?t...=193743&path=22


זה לא קשור
השביתה זה יעני שביתת תלמידים
Dj Moriano
אם יש גם שביתת תלמידים אז בכלל אדיר...

אבל נראה לי שהיה רשום על זה בוולה! אם באמת היה שם משהו
Ariels
מעניין אם גם לי יש שביתה מחר
ממש אין לי כח לחזור לבסיס
במיוחד אחרי שהיום עשינו על האש ושיחקנו כדור עף ועכשיו אני מתקלח והולך לשחק כדורסל
DJ-Energy
לא נירא לי
אני חשוב שזה סתם שמועה
MoSH_MaN
אין שביתה סופי!


:( :( :( :( :( :(
Hell_Copter
איזה הפתעה.. מה אני יגיד לכם
אבל לי לא אכפת
אני לומד רק עוד יומיים ואז כלום עד ההשלמות של פסח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement