|
מחר שביתה ?!
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אני באמת מצטער
הגזמתי היום עם כמות הטרדים
אבל חפיף
בכל מקרה, מה הסיפור שמתגלגל ובהתחלה חשבתי שזה בצחוק
ואנשים התחילו להאמין בזה
מחר שובתים ? |
|
|
| MoSH_MaN |
כן גם אני קיבלתי את זה!!!
אבל אין לי מושג מה נסגר....
אבל קיבלתי את זה מילד אחד שהוא יושב ראש מועצת התלמידים המחוזית |
|
|
| Hell_Copter |
לא שמעתי על זה אבל זה בטח בולשיט
אפילו שהייתה אמורה להיות שביתה ביטלו אותה בסוף |
|
|
| DjChook |
זה לא קשור
השביתה זה יעני שביתת תלמידים |
|
|
| Dj Moriano |
אם יש גם שביתת תלמידים אז בכלל אדיר...
אבל נראה לי שהיה רשום על זה בוולה! אם באמת היה שם משהו |
|
|
| Ariels |
מעניין אם גם לי יש שביתה מחר
ממש אין לי כח לחזור לבסיס
במיוחד אחרי שהיום עשינו על האש ושיחקנו כדור עף ועכשיו אני מתקלח והולך לשחק כדורסל |
|
|
| DJ-Energy |
לא נירא לי
אני חשוב שזה סתם שמועה |
|
|
| MoSH_MaN |
אין שביתה סופי!
:( :( :( :( :( :( |
|
|
| Hell_Copter |
איזה הפתעה.. מה אני יגיד לכם
אבל לי לא אכפת
אני לומד רק עוד יומיים ואז כלום עד ההשלמות של פסח |
|
|
|
|