return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
איביזה 2006 מנקודת ראותו של פיוז'ן - תמונות וסרטונים
View this Thread in Original format
fusi
!פעם שמינית שלי באיביזה וכמו תמיד אני רק רוצה עוד ועוד
וכמו בכל שנה, גם השנה הבאתי לכם ממיטב התמונות והסרטונים
שקלטה עדשת מצלמתי

:ובלי הקדמות נוספות הנה קישור לגלריית התמונות מאיביזה 2006

IBIZA 2006 PICTURES GALLERY


סרטונים יגיעו בהמשך... יש למה לחכות תאמינו לי
cluBBer
אני בטוח שנהיינת
...

מתי יבוא הריוויו?
fusi
ריוויו זה נייר טואלט לעומת הדי.וי.די שאני הולך להפיק בעוד כמה שבועות המסקר את המסע המופלא לאיביזה 2006. בינתיים תהנו מהתמונות ובעוד יום-יומיים גם מהסרטונים
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by fusi
ריוויו זה נייר טואלט לעומת הדי.וי.די שאני הולך להפיק בעוד כמה שבועות המסקר את המסע המופלא לאיביזה 2006. בינתיים תהנו מהתמונות ובעוד יום-יומיים גם מהסרטונים


שנה הבאה אני חוזר

תכין את עצמך לשובו של הסחי היחיד שהצליח לשמור על סחיות גם בארץ הקודש של הלא סחים :D
omergunr
פעם שמנית :eek::eek:
fusi
כן פעם שמינית, והזרוע עוד נטוייה. רק המשאבים (כסף לאיטיים ביניכם) הם מה שעוצר אותי, אבל יש לי שנה להיערך בהתאם גם לכך
:toothless
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שנה הבאה אני חוזר

תכין את עצמך לשובו של הסחי היחיד שהצליח לשמור על סחיות גם בארץ הקודש של הלא סחים :D


אז תיזהר שלא ישימו לך משהו בחביתה ;)


אגב למי שלא מכיר אותי, אני השותף (מבין השניים) של ירון לשבועיים המטורפים באיביזה ..
שנה הבאה נקווה שנראה יותר טראנס אדיקטס בקרים.. תתחילו לחסוך בשביל איביזה! זה שווה כל שקל ושקל :gsmile:
epsilon1
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אז תיזהר שלא ישימו לך משהו בחביטה ;)


אגב למי שלא מכיר אותי, אני השותף (מבין השניים) של ירון לשבועיים המטורפים באיביזה ..
שנה הבאה נקווה שנראה יותר טראנס אדיקטס בקרים.. תתחילו לחסוך בשביל איביזה! זה שווה כל שקל ושקל :gsmile:


כמה עולה התענוג?
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by epsilon1
כמה עולה התענוג?


תשמע זה תלוי עד כמה תתפזר עם הכסף...
לשבוע יעלה בסביבות ה7 אלף כולל הכל..
שבועיים יצא בערך 12-14 אלף...
epsilon1
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
תשמע זה תלוי עד כמה תתפזר עם הכסף...
לשבוע יעלה בסביבות ה7 אלף כולל הכל..
שבועיים יצא בערך 12-14 אלף...

הממ טיפה פחות ממה שחשבתי אפילו...נראה לי שבשנים הקרובות אני שם לשבוע :D

omergunr
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
תשמע זה תלוי עד כמה תתפזר עם הכסף...
לשבוע יעלה בסביבות ה7 אלף כולל הכל..
שבועיים יצא בערך 12-14 אלף...


זה כולל טיסות ?
Sm0keMachine
כן כולל טיסות.....

בקיצור מומלץ ביותר..אני יכול להגיד לכם שהשבועיים האלה היו השבועיים הטובים ביותר בחיים שלי ואני יודע איפה אני יהיה עוד 11 חודשים שוב :)


:cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement