|
איביזה 2006 מנקודת ראותו של פיוז'ן - תמונות וסרטונים
|
View this Thread in Original format
| fusi |
!פעם שמינית שלי באיביזה וכמו תמיד אני רק רוצה עוד ועוד
וכמו בכל שנה, גם השנה הבאתי לכם ממיטב התמונות והסרטונים
שקלטה עדשת מצלמתי
:ובלי הקדמות נוספות הנה קישור לגלריית התמונות מאיביזה 2006
IBIZA 2006 PICTURES GALLERY
סרטונים יגיעו בהמשך... יש למה לחכות תאמינו לי |
|
|
| cluBBer |
אני בטוח שנהיינת
...
מתי יבוא הריוויו? |
|
|
| fusi |
| ריוויו זה נייר טואלט לעומת הדי.וי.די שאני הולך להפיק בעוד כמה שבועות המסקר את המסע המופלא לאיביזה 2006. בינתיים תהנו מהתמונות ובעוד יום-יומיים גם מהסרטונים |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by fusi
ריוויו זה נייר טואלט לעומת הדי.וי.די שאני הולך להפיק בעוד כמה שבועות המסקר את המסע המופלא לאיביזה 2006. בינתיים תהנו מהתמונות ובעוד יום-יומיים גם מהסרטונים |
שנה הבאה אני חוזר
תכין את עצמך לשובו של הסחי היחיד שהצליח לשמור על סחיות גם בארץ הקודש של הלא סחים :D |
|
|
| omergunr |
| פעם שמנית :eek::eek: |
|
|
| fusi |
כן פעם שמינית, והזרוע עוד נטוייה. רק המשאבים (כסף לאיטיים ביניכם) הם מה שעוצר אותי, אבל יש לי שנה להיערך בהתאם גם לכך
:toothless |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
שנה הבאה אני חוזר
תכין את עצמך לשובו של הסחי היחיד שהצליח לשמור על סחיות גם בארץ הקודש של הלא סחים :D |
אז תיזהר שלא ישימו לך משהו בחביתה ;)
אגב למי שלא מכיר אותי, אני השותף (מבין השניים) של ירון לשבועיים המטורפים באיביזה ..
שנה הבאה נקווה שנראה יותר טראנס אדיקטס בקרים.. תתחילו לחסוך בשביל איביזה! זה שווה כל שקל ושקל :gsmile: |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אז תיזהר שלא ישימו לך משהו בחביטה ;)
אגב למי שלא מכיר אותי, אני השותף (מבין השניים) של ירון לשבועיים המטורפים באיביזה ..
שנה הבאה נקווה שנראה יותר טראנס אדיקטס בקרים.. תתחילו לחסוך בשביל איביזה! זה שווה כל שקל ושקל :gsmile: |
כמה עולה התענוג? |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by epsilon1
כמה עולה התענוג? |
תשמע זה תלוי עד כמה תתפזר עם הכסף...
לשבוע יעלה בסביבות ה7 אלף כולל הכל..
שבועיים יצא בערך 12-14 אלף... |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
תשמע זה תלוי עד כמה תתפזר עם הכסף...
לשבוע יעלה בסביבות ה7 אלף כולל הכל..
שבועיים יצא בערך 12-14 אלף... |
הממ טיפה פחות ממה שחשבתי אפילו...נראה לי שבשנים הקרובות אני שם לשבוע :D |
|
|
| omergunr |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
תשמע זה תלוי עד כמה תתפזר עם הכסף...
לשבוע יעלה בסביבות ה7 אלף כולל הכל..
שבועיים יצא בערך 12-14 אלף... |
זה כולל טיסות ? |
|
|
| Sm0keMachine |
כן כולל טיסות.....
בקיצור מומלץ ביותר..אני יכול להגיד לכם שהשבועיים האלה היו השבועיים הטובים ביותר בחיים שלי ואני יודע איפה אני יהיה עוד 11 חודשים שוב :)
:cool: |
|
|
|
|