return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Perpetuous Dreamer - Dust.wav
View this Thread in Original format
aphex
Ik keeg vandaag wat msges of ik toevalig deze plaat in mijn bezit had.. heel maf, in iedergeval kan ik dit niet bevestigen nog ontkennen (Ja ja)

Maar om deze thread tot nuttig te maken (en aangezien de trance vocal theat opeens verdwenen was ofzo)
AUB!

Perpetuous Dreamer
dust.wav
(Armin's Rising Star Remix)
Armind/Arm011


In the dust

When your world is a hidden secret,
and that I yearn to touch I wanna know your soul.

Reveal it to me

When your eyes are a flood of teardrops,
and your wings are broken I will give you hope.

Believe in me.

In the dust of your wave, our heartbeat is the part of the greater dream.
Like a rope on your throat, it won't let you breathe if u let go. (4X)

When the stars are out to get you,
and you can't find love inside you, feel the hope.

There's confort in me.

When your roots are taken hostage,
and the one who you love, why don't let it be.

Surrender to me.

In the dust of your wave, our heartbeat is the part of the greater dream.
Like a rope on your throat, it won't let you breathe if u let go. (4X)



Met de kusjes van aphex en ik wil jullie HIER horen zingen!
DJ_Siesta
cool, dank je aphexx

kusjes terug
magrec
ik vind de plaat niet zo goed.
Optimus
Ik ken die plaat niet eens :p
Little Theseus
ehh..
Welke plaat!!??:conf:
IIG leuke lyrics.
Yarnie
Ik vind hem chill :p
TGX rel aphex?????:conf: :conf:
WTB
Best een lekker nummer al ruikt 'ie wel een beetje commercieel. Heeft iemand trouwens info over "Wave Burner", deze plaat draaide armin in Club Eau (uitgezonden 10 februari) en is volgens mij een dub mix van dust.wav. Het is in elk geval een nieuwe armin plaat zonder vocals. Staat 'ie misschien op de B-side van dust.wav?

WTB.
!_PeTrUs_!
Heb Armin al weer toezeggingen gedaan ofzo??

Maare, ik vind het plaatje niet echt bijster bijzonder. Maar goed, misschien een bende leuke remixen voor op de CDM en ik ben weer gelukkig :D
tango
quote:
Originally posted by WTB
Best een lekker nummer al ruikt 'ie wel een beetje commercieel. Heeft iemand trouwens info over "Wave Burner", deze plaat draaide armin in Club Eau (uitgezonden 10 februari) en is volgens mij een dub mix van dust.wav. Het is in elk geval een nieuwe armin plaat zonder vocals. Staat 'ie misschien op de B-side van dust.wav?

WTB.


Nou jongens, het is dus een early promo die die gast had gekregen, en de mp3 wordt de eerste maand zowiezo niet gerelled. :(

Maar op die vinyl staan:
dust.wav (Armin van Buuren's Rising Star Remix)
dub.wav

dus, het antwoord is ja ;)

grtz,
TNG
Dj Lex
Ja heel leuk allemaal, maar vind het ook nix eigenlijk.
Veel minder iig dan the sound of goodbye
:D:D:D

moogwai
Ik vind Dust zeker wel een lekker nummer... maar of ik .wav echt top vind daar ken ik 'm nog te kort voor.. :)

Maar goed... Dust is zeker lang niet zo goed als de beste plaat van 2001.. the Sound Of Goodbye..
Gurian
Ik vindt het nummer niet zo heel erg goed. K hep hem dan ook maar
weer gelijk in de prullebak gedumpt. K vindt hem erug commercieel
klinken. Zal wel weer een vette top 40 hit worden.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement