|
תודה על הקבלת פנים החמימה...(לינקים)
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
לא ממש הכרתי אותך
אבל תודה |
|
|
| ohad_n |
אתה לא מכיר אותי כי אני חדש.......
פשוט אני לא יהיה פה הרבה |
|
|
| Hell_Copter |
אתה מוזמן לחזור לפה מתי שאתה יכול אחי
ובהצלחה בצבא |
|
|
| yahel222 |
בהצלחה אחי
איפה אתה הולך לשרת??? |
|
|
| arik |
מזל טוב אחי
מקווה שיהיה לך שרות קל
(אם זה אפשרי במדינה שלנו)
בכל מקרה גם לי לא יצא לדבר איתך הרבה אבל אני בהחלט ראיתי אותך פה כבר מספיק זמן כדי לדעת שאת אחד מהחברה פה
אז שיהיה לך בהצלחה שם!!!!!:) |
|
|
| Gil Shwarts |
הוא לא רק אחד מהחבר'ה פה
הוא אחד מהחבר'ה שלי
אז אחים שלי, תנו כבוד :) |
|
|
| ohad_n |
תודה לכולם!!!!
וכנראה אני בגבעתי עד כמה שאני יודע |
|
|
| NeMeSiS1234 |
ברוך הבא אחי
אני גיא
מקווה שתהנה |
|
|
| DJ-Energy |
ברוך הבא אחי
אני יובל |
|
|
| Gil Shwarts |
ברוף הבא אחי
אני גיל
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
|
|