|
Gloednieuw vinyl te koop, tegen elk aannemenlijk bod
|
View this Thread in Original format
| blighty |
Hi all,
Ik heb wat gloednieuwe platen die ik te koop aanbied. Je kan ze praktisch allemaal vinden op only-dj's. Je mag ze hebben voor elk aannemelijk bod.
Duse - Mach mich an! (2001 Polydor)
Stiefbruder - Zauberstab (2001 Pias recordings)
Five - let's dance (2001 BMG)
Every 1 - be a hippy (2001 Go gang)
Hexa mode - in bass (2001 E:source recordings)
Akyra - Here come the rain again (2001 Orbit recordings)
Azzido da bass - Speed (2002 Edel Records)
Tribal king - Kumbama leyo (2001 Shift music)
Spike - A moment of live (dubbel vinyl) (2001 Maxximum music)
Baphomet feat. voodoo-man - Voodoo party (2001 Heighball music)
Mark 'oh - Tears don't lie 2002 (Orbit recordings)
Toby lee connor - Wicked games (2001 Gang go music)
Greetings,
Blighty |
|
|
| Optimus |
| Waarom had je Five nou weer gekocht? |
|
|
| Little Theseus |
Wat is dat nou Vince, geef je t nu al op? ;)
Ik ben wel geinterresseerd in een aantal platen, maar ik spreek je anders wel zondagavond (als ik thuis ben tenminste) op msn daarover.
Greetz! |
|
|
| blighty |
Hi,
NEENEE, ik geef absoluut niet op, in tegendeel, ik vind het steeds leuker worden!:) Een vriend van mij echter denkt daar anders over:D Hehe, frustraties!!! Tis allemaal gloednieuw. Ik spreek je wel Theaseus.
Till we speak again:)
Greetings,
Blighty |
|
|
| blighty |
Hi,
| quote: | Originally posted by Optimus
Waarom had je Five nou weer gekocht? |
Hoe durf je dat te denken Opti hehe :), nee, een vriend van mij vond het wel een leuke plaat, maar die keek dus nooit of iets uberhaupt wel te mixen was.
Greetings,
Blighty |
|
|
| Blik |
| kun je five dan op vinyl kopen?? :eek: :eek: |
|
|
| blighty |
Hi,
Oh jawel, van dat soort plaatjes zijn er altijd wel 8 minuten 12" versies :)
Greetings,
Blighty |
|
|
| Optimus |
| aangezien de vorigekeer er platen zijn verkocht, werk ik deze maar ff omhoog:D |
|
|
| AFTERNATIVE |
| quote: | Originally posted by Optimus
aangezien de vorigekeer er platen zijn verkocht, werk ik deze maar ff omhoog:D |
tjs maar deze keer moetik ze niet:) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Blik
kun je five dan op vinyl kopen?? :eek: :eek: |
Alles is op vinyl te koop... (behalve verzamelalbums, enkele uitzonderingen daargelaten natuurlijk...) |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Blik
kun je five dan op vinyl kopen?? :eek: :eek: |
Ik was vandaag bij Midtown en ik zag toevallig zo'n Five plaat liggen. |
|
|
| DJ_Siesta |
| DAN WIL IK K3 op VINYL w000000t :D |
|
|
|
|