|
בודרום - תורכיה
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
אחרי שנמאס מאיה נאפה שמעתי שזה גם מקום טוב לצעירים
מישהו היה / שמע / יכול להמליץ? |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
לא נראה לי טוב לנסוע עכשיו לטורקיה..
אחרי המלחמה בצפון הם קצת עצבניים עלינו.. |
|
|
| markfeldman |
| אני יודע שיוהן גילן מנגן שם באופן קבוע. |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by DjChook
מארק אתה מסתלבט? |
ממש לא.. |
|
|
| DjChook |
ואלה מצאתי את האתר
לצערי הוא מופיע בחמישי בלילה ואנחנו נוסעים ראשון-חמישי אז לא נזכה לשמוע אותו
(אולי שווה להחליף בשביל זה אבל אני לא בטוח כמה החברים שלי יאהבו אותו)
בכל מקרה, נראה מקום מדליק, חבל שאין הרבה מידע עליו באינטרנט מישראלים :/
או מצד שני, אולי זה עדיף. |
|
|
| DJ Alex E. |
הייתי שם יום בזמן הנסיעה שלי לקוס
הפלגתי לשם בשביל להיות בשוק שיש שם
השוק משהו בנזונה יש שם זיופים ממש טובים בגרושים
וחוץ מזה לא ממש הסתובבתי בעיר אבל אכן מצאתי הזמנה של מסיבה עם יוהן עליה |
|
|
| DjChook |
איזה מצחיק ולנו אמרו לקחת שייט לקוס
תגיד, קוס לדעתך עדיין רלוונטי
אם כל הפיגועים בתורכיה יש מצב שנטוס ליוון
הבעיה שלי עם יוון שאנחנו טסים בספטמבר, ולדעתי יהיה דיי ריק כבר |
|
|
| DJ Alex E. |
אני לא אהבתי את המקום
ואפילו שזה מקום חרוש ונדוש,איה נאפה עדיף |
|
|
| DjChook |
לא אהבת את קוס?
דיי כמה אפשר להיות באיה נאפה :/ פעם שלישית לא גלידה בכלל |
|
|
|
|