return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
בודרום - תורכיה
View this Thread in Original format
DjChook
אחרי שנמאס מאיה נאפה שמעתי שזה גם מקום טוב לצעירים

מישהו היה / שמע / יכול להמליץ?
omergunr
קלאב מד קמאר
Dj Alex (ISR)
לא נראה לי טוב לנסוע עכשיו לטורקיה..
אחרי המלחמה בצפון הם קצת עצבניים עלינו..
DjChook
אל תדאג לי :)
markfeldman
אני יודע שיוהן גילן מנגן שם באופן קבוע.
DjChook
מארק אתה מסתלבט?
markfeldman
quote:
Originally posted by DjChook
מארק אתה מסתלבט?


ממש לא..
DjChook
ואלה מצאתי את האתר
לצערי הוא מופיע בחמישי בלילה ואנחנו נוסעים ראשון-חמישי אז לא נזכה לשמוע אותו
(אולי שווה להחליף בשביל זה אבל אני לא בטוח כמה החברים שלי יאהבו אותו)

בכל מקרה, נראה מקום מדליק, חבל שאין הרבה מידע עליו באינטרנט מישראלים :/

או מצד שני, אולי זה עדיף.
DJ Alex E.
הייתי שם יום בזמן הנסיעה שלי לקוס
הפלגתי לשם בשביל להיות בשוק שיש שם
השוק משהו בנזונה יש שם זיופים ממש טובים בגרושים
וחוץ מזה לא ממש הסתובבתי בעיר אבל אכן מצאתי הזמנה של מסיבה עם יוהן עליה
DjChook
איזה מצחיק ולנו אמרו לקחת שייט לקוס

תגיד, קוס לדעתך עדיין רלוונטי

אם כל הפיגועים בתורכיה יש מצב שנטוס ליוון

הבעיה שלי עם יוון שאנחנו טסים בספטמבר, ולדעתי יהיה דיי ריק כבר

DJ Alex E.
אני לא אהבתי את המקום
ואפילו שזה מקום חרוש ונדוש,איה נאפה עדיף
DjChook
לא אהבת את קוס?

דיי כמה אפשר להיות באיה נאפה :/ פעם שלישית לא גלידה בכלל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement