|
מי הדי ג'יי כרגע שאתם הכי מצפים לראות נוחת בארץ?
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
אז כל אחד יכול להתייחס לשאלה הזו כראות עיניו אני מכניס לשאלה הזו את המאפיין החשוב של די גיים שעדיין לא ראיתי ואני כבר הרבה זמן מחכה לראותם
ולכן אצלי זה הולך כרגע ככה
1. john digweed (פדיחה שלי בפעמיים האחרונות שהוא היה פה שלא הלכתי)
2. hernan cattaneo (לא היה עדיין מעולם בארץ אבל מבקר המון בסביבה: בעיקר יוון אבל גם דובאי טורקיה ו...לבנון)
3. Perry oneil - די עברה שנה מאז איביזה ואני חייב לקבל מנה אונילית מדודה לאוזניים מהדיגיי שכיום אפשר להגיד שהסגנון שלי כדי גיי אולי הכי מזכיר אותו
4. armin van buuren ( כי מי אמר ש5 פעמים זה מספיק )
אופס יצא לי כמעט המצעד שלי לדי גיי מאג חח (אם כי לא באותו סדר של מקומות) |
|
|
| Koby |
| יונו גרנט ומרקוס שולץ |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
Chris Liebing
NU NRG / Giuseppe Ottaviani
Sander Van Doorn
Taucher
M.A.U.R.O.P.I.C.O.T.T.O.D.J.D.J.... :toocool:
ועוד הרבה טראנסיסטים וטקנואידים אבל מי יביא אותם נו באמת חח |
|
|
| YuVaL |
Dumonde
Scot Project |
|
|
| YO-I |
אנדי מור
מארק אוטן
מנו דה יונג
פארקס אנד ווילסון
דני טאנגליה
ארמין
טייסטו |
|
|
| epsilon1 |
Armin
Ferry
Seb Fontaine
Steve Lawler
Digweed
Oakenfold שייתן לי סט משנת 2000
Carl Cox בשביל הגיוון
Fatboy Slim :clown: |
|
|
| Meltdown |
אצלי, זה הולך כך"
1. Hernan Cattaneo
2. Matt Darey.
3. Gabriel&Dresden
4. Above&Beyond.
5. Andy Moor |
|
|
| §chop¥ |
כמו שמישהו כתב פה,
אני רק בשביל הגיוון הייתי מביא את
Yoji Biomechnikal... |
|
|
| KrazyDJs |
James Zabiela
James Holden
Steve Lawler
Trentemoller
The Misted Muppet
Way Out West
אחח כמה שאני מתגעגע ל EDM :sadgreen: |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
The Misted Muppet
|
הם לא צריכים לנחות פה הם כבר פה.... ויש להם הרבה מסיבות..... רק תגיע :) |
|
|
| omergunr |
| quote: | Originally posted by Rising
הם לא צריכים לנחות פה הם כבר פה.... ויש להם הרבה מסיבות..... רק תגיע :) |
+1
אבל רק אחד מהם מתקלט עכשיו ;< |
|
|
| omergunr |
SVD כי הוא תותוח
ו-
Hallucinogen כי הוא אגדה ותותח
:D |
|
|
|
|