return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Johan Gielen - Recorded Vol. 2 (pg. 2)
View this Thread in Original format
moogwai
Ik vind Recorded weer erg goed... eindelijk de supertune Free (Airscape Remix) in cd-kwaliteit :)

quote:
Originally posted by Biohazard
mmh..tracklist is matig, ben overgens geen fan van gielens werkjes. Hij moet eens wat dieper gaan draaien, meer progresive enzo.


Waarom zou hij moeten veranderen?... Tiesto na-apen dan?... Welke DJ kun je met Gielen nou vergelijken? Geen een dus... hij moet draaien wat hij goed vind...

quote:
Originally posted by Menno
Heb hem net binnen gehaald. Opzich zijn al de nummers die er op staan wel goed maar deze cd is bijna hetzelfde als zijn TE-set van laatst wat ik jammer vind.


Dit is ook logisch... Iedere DJ draait ongeveer dezelfde platen in een bepaalde periode... Tiesto's Magik 7 en PvD's Politics Of Dancing precies hetzelfde verhaal... ;)

Wij zijn nou eenmaal verwend met al die livesets :)


quote:
Originally posted by tijs08


Nou das pecies way ik oo lekker vind, en persoonlijk vind ik de tracklist ook wat achter haald. Echt veel oude nummers, en ze hebben bijna allemaal wel een commercieel tintje

Armin rulezzz


Welke dan?

Hooguit Club Bizarre en Close Cover (die trouwens tijdloos is)... en Dreamland ook ja.. Paul van Dyk draaid dit nummer al een tijdje... maar PvD heeft Sunset On Ibiza ook pas erg laat ontdekt, terwijl Gielen hem al op Mysteryland 2000 draaide...

de overige tracks zijn wel allemaal nieuw (of een 2002 versie dan)

Het wordt straks ook leuk als AvB de opvolger van In Motion uitbrengst.. iedereen die z'n Show volgt kent al die tracks al... dus alles is oud voor ons.... :D
Muppet
quote:
Originally posted by moogwai



Het wordt straks ook leuk als AvB de opvolger van In Motion uitbrengst.. iedereen die z'n Show volgt kent al die tracks al... dus alles is oud voor ons.... :D


Goed gezegd;)

Greetz Muppet
TranceFool
Niet slecht, zeker niet :)

Maar doe mij maar MAURO PICOTTO - THE OTHERS.....wooeeeiii:D:D:D
zarch
quote:
Originally posted by TranceFool
Niet slecht, zeker niet :)

Maar doe mij maar MAURO PICOTTO - THE OTHERS.....wooeeeiii:D:D:D

Is ook zeker relaxt cd'tje, maarja is wel weer wat harder. En ligt dus waar ik zin in heb welke ik aanzet:)
arrows
ziet er wel aardig uit..ga het wel ff downloaden van ag
Henkie_henk
LoL heeft iemand die voorkant en achterkant.. en inlay enzow gezien?? wel de grootste homo fotos die er bestaan ongeveer.. lol
Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by Henkie_henk
LoL heeft iemand die voorkant en achterkant.. en inlay enzow gezien?? wel de grootste homo fotos die er bestaan ongeveer.. lol


best wel he! Staat hij daar voor zo'n paars achterkantje, ugh....
heeft wel iets weg van een Frans Bauer voorkant :D:D
Idd een beetje nichterig!

GreetZ RubDub
DJ_Siesta
tis gewoon een lekere trance CD, en dat is momenteel in bij het grote publiek, dus gielen doet't relaxt. hij is de man van dit moment.

Groetn
Donna
quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink


best wel he! Staat hij daar voor zo'n paars achterkantje, ugh....
heeft wel iets weg van een Frans Bauer voorkant :D:D
Idd een beetje nichterig!

GreetZ RubDub


Lekkerrrrrrr Belangrijk....Al is een Dj de grootste nichterige homo die er bestaat en issie lelijk like hell (wat is lelijk btw),het gaat om de muziek,echt weer TA-snotapen die zelf t aanzien niet waard zijn commentaar,mjaaaa en shoot me maar weer voor *flamen*
Henkie_henk
Zooo ochtendhumeurtje weer zeg..

ik vind wel dat je mag zeggen van iets dat t lelijk is.. of verknaakt..

t boeit me idd nix of die gast nou de grootste liefhebber van dezelfde soort is of niet.. t gaat me om de muziek.. maar daarom mag ik nog wel zeggen dat die fotos er wel errug nichterig uitzien.. zijn mij iets te fout..

[edit] lol ik stuur ze je eem haha[/edit]

Gurian
Ik heb net de cd van AG afgehaald. Hijs wel relaxt om ff te
luisteren ma ik vindt hem nie zo goed dat ik hem zou kopen.
Maar nu die toch op mijn computer staat kan ik hem net zo goed
branden :D
Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by Donna


Lekkerrrrrrr Belangrijk....Al is een Dj de grootste nichterige homo die er bestaat en issie lelijk like hell (wat is lelijk btw),het gaat om de muziek,echt weer TA-snotapen die zelf t aanzien niet waard zijn commentaar,mjaaaa en shoot me maar weer voor *flamen*


TA-snotaap? dank je wel Donna! Mag toch wel m'n mening hierover geven als dat gevraagd wordt, of nie dan. Beetje flauw om zo te reageren!
tuurlijk gaat het om de muziek, maar daar hadden we het op het moment toch ff niet over (off topic trouwens). Sjonge sjonge he.........

GreetZ RubDub
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement