|
מה דעתכם? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| DJMIKE |
שיפרסם את עצמו, זה לא יעזור למוזיקה שלו להיות טובה יותר
ובלי קשר (ואולי עם) : תצביעו לישראלים שלנו מאור, איתי ורוברט! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by YoraY
והשנה אני נותן כבוד לטוקהדיסקו זה בטוח |
על סמך מה אם אפשר לשאול? |
|
|
| YoraY |
על סמך עובדה שהבזכותו אני מתחבר לאלקטרו
והרמיקס ל
EGG
היה הקטע אלקטרו הראשון שאהבתי ומלא רמיקסים שלו אני אוהב והקטעים שלו מקוריים יש לו סיגנון יחודי
וזהו.. |
|
|
| YoraY |
hydroid
tocadisco
airbase
sander van doorn
axwell
:> |
|
|
| Glenn-Holmes |
| טוב יוראי אני לא יהיה זה שיטחן את האמירה הקבועה "זה מצעד של די גיים, לא של יוצרים" |
|
|
| YoraY |
אני מעריך יותר דיג'י כיוצר ולא כדיג'י
יש מצב זה פאק אצלי אבל אני לא בדיוק מהאנשים שמסתכלים על סטים ומיקסים.. אני יותר בקטע של יצירות
סט בא בטוב ברדיו במתקן או במסיבה... מה לעשות שבשני המקרים האלה לא יוצא לי לשמוע סט של ארמין או משו .. אבל זה לא קשור להצבעה
אני מצביע ליוצרים! |
|
|
| Koby |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
:rolleyes: |
פחח מה תה' מסתכל?? שאני לא יתהפך עליך
המ הממ סליחה נתקע לי עצם בגרון.
בקיצור לדעתי מי שבאמת מבין בתחום שלא יתייחס ברצינות למצעד ולא יתאכזב אם התוצאות לא יהיו שוות לאיכות של הדי ג'יי אלה לרמת היחצון שלו. |
|
|
| gErver |
חחחחח
התגעגעתי אז באאאאאאתי
אין חדש תחת השמש, ככה עובדים העניינים
פרסום כסף ותהילה
הדיג'יים שיודעים שהם טובים לא יצטרכו לשחד אף אחד.
כל היתר יטפסו אחד על השני בדרך למעלה...
בכל מקרה תצצביעו ל
trentemoller!!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| תצביעו לגלן הולמס ותקבלו תקליט מתנה |
|
|
| YoraY |
אגב יצא באנר שמוביל לאתר שמדריך את הישראלי המצוי להצביע ליהל אינפקטד ועופר ניסים
סוג של ליכלוך ...... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| אני מנסה לחשוב תמורת איזה סכום הייתי מוכן להצביע להם ולא עולה לי סכום כזה בראש... |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני מנסה לחשוב תמורת איזה סכום הייתי מוכן להצביע להם ולא עולה לי סכום כזה בראש... |
פלטה בשיווי 20 אלף + כרטיס טיסה חינם לאיבי'תה לחודשיים של קיץ מטורף כולל הכל.. |
|
|
|
|