|
כל ההמלצות של שירים וכאלה, תנו גם לינקים חבר'ה (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Narcotic Mind |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אין פה אף אחד שמוכן להעלות קטעים כאלה
ולשתף אחרים מכאן
אני יוצא מהתמונה כי לי כמעט ואין MP3 במחשב, אני צורב הכל
מוש הוא היחידי כאן שעוד עושה מאמץ
וגם
R-YEAH למי שזוכר אותו
הוא גם אחלה גבר שנותן לאנשים מקום בFTP מהיר
קיצר, בישראל לא תמצא מישהו אכפתי מספיק כדי לעשות כזה דבר וכדאי שתתחיל להתרגל ל
Audiogalaxy וכל התוכנות האלה. |
אני העליתי כמה פעמים טראקים
אבל אין לי עכשיו מקום להעלות ואין לי כוח לחפש אחד, וגם זה הרבה זמן להעלות
אז די נמאס לי... |
|
|
| DJ-Energy |
תביאו לי
FXPABLE PUBS
או
FAST PUB
ואני יעלה לכם בשמחה |
|
|
| MoSH_MaN |
יש לי פאבים....
והכבלים לא יהיו יותר מהירים מהאי די אס אל
ככה שעל תבנו על זה... |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
יש לי פאבים....
והכבלים לא יהיו יותר מהירים מהאי די אס אל
ככה שעל תבנו על זה... |
שמע אין מצב לדעת למה אם החיבור של הכבלים באמת יהיה כמו שהם מבטיחים אז זה כן יהיה ככה
כי האיידיאסאל...הם לא מקיימים מה שהם הבטיחו
בעקרון זה לא פס רחב....זה יותר כמו פס פחות צר |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by yahel222
שמע אין מצב לדעת למה אם החיבור של הכבלים באמת יהיה כמו שהם מבטיחים אז זה כן יהיה ככה
כי האיידיאסאל...הם לא מקיימים מה שהם הבטיחו
בעקרון זה לא פס רחב....זה יותר כמו פס פחות צר |
תראה עוד שבוע הכבלים יוצאים ואז תתחיל התחרות
אז שבזק סוף סוף נראה לי לאט לאט תשחרר את ההגבלות |
|
|
| MoSH_MaN |
תשמע הם כבר אמרו שזה יהיה אותו דבר אבל האנשים עם כבלים ניסיוני יש להם אפלוד של 15 קיי שזה יותר טוב משלי
אבל החיבור שלהם בשביל חול נמוך מאד!
ממש איטי |
|
|
| Hell_Copter |
אני אמרתי לכם על הכבלים שיצא
ואני מביא לכם עוד קצת חדשות...
זה יתחיל ב 17
אבל עד שאתם תוכלו להתחבר זה יקח עוד כמה שבועות נראה לי
ובראסמי הייתי רוצה לשתף את כולם עם כל מה שיש לי
אבל אם אני שולח למישהו משהו או ששולחים לי זה לא עובר את ה 3 קיי
ככה זה שאתם על מודים משנת תרמפפו |
|
|
| yahel222 |
שמע בעקרון זה בערך אותה מהירות.....השאלה מה ישתלם יותר מבחינה כספית
גם בבזק חייבים לשלם להם על מודם
והכבלים לא בטוח כי אולי זה יהיה על התשתית של הכבלים...
נחכה שבוע ונדע הכל
בכל אופן זה עדיף על מודם רגיל |
|
|
| MoSH_MaN |
| יעלה הרבה כסף ההתקנה של המודם כבלים עצמו....ובזק בעיקרון היא ספק יותר מהיר אבל הם זונות מנאייקים! |
|
|
| yahel222 |
דע לך שבארץ זה קקי
בחו"ל יש להם חיבורים פי 10 יותר טובים
וADSL יש שם כבר כמה שנים
רק פה בארץ זה נזכר להגיע באיחור |
|
|
| MoSH_MaN |
מה אתה אומר...
אתה עובד עלי |
|
|
| Hell_Copter |
איזה אחד שלח לי את האינפו של ההורדה שלו
עשר מגה בחמש שניות!!!
ממוצע של מעל ל 2 מגה היה לו לשניה |
|
|
|
|