return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
כל ההמלצות של שירים וכאלה, תנו גם לינקים חבר'ה (pg. 2)
View this Thread in Original format
Narcotic Mind
quote:
Originally posted by Gil Shwarts
אין פה אף אחד שמוכן להעלות קטעים כאלה
ולשתף אחרים מכאן
אני יוצא מהתמונה כי לי כמעט ואין MP3 במחשב, אני צורב הכל
מוש הוא היחידי כאן שעוד עושה מאמץ
וגם
R-YEAH למי שזוכר אותו
הוא גם אחלה גבר שנותן לאנשים מקום בFTP מהיר

קיצר, בישראל לא תמצא מישהו אכפתי מספיק כדי לעשות כזה דבר וכדאי שתתחיל להתרגל ל
Audiogalaxy וכל התוכנות האלה.


אני העליתי כמה פעמים טראקים
אבל אין לי עכשיו מקום להעלות ואין לי כוח לחפש אחד, וגם זה הרבה זמן להעלות
אז די נמאס לי...
DJ-Energy
תביאו לי
FXPABLE PUBS
או
FAST PUB
ואני יעלה לכם בשמחה
MoSH_MaN
יש לי פאבים....

והכבלים לא יהיו יותר מהירים מהאי די אס אל

ככה שעל תבנו על זה...
yahel222
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
יש לי פאבים....

והכבלים לא יהיו יותר מהירים מהאי די אס אל

ככה שעל תבנו על זה...


שמע אין מצב לדעת למה אם החיבור של הכבלים באמת יהיה כמו שהם מבטיחים אז זה כן יהיה ככה
כי האיידיאסאל...הם לא מקיימים מה שהם הבטיחו
בעקרון זה לא פס רחב....זה יותר כמו פס פחות צר
DjChook
quote:
Originally posted by yahel222


שמע אין מצב לדעת למה אם החיבור של הכבלים באמת יהיה כמו שהם מבטיחים אז זה כן יהיה ככה
כי האיידיאסאל...הם לא מקיימים מה שהם הבטיחו
בעקרון זה לא פס רחב....זה יותר כמו פס פחות צר


תראה עוד שבוע הכבלים יוצאים ואז תתחיל התחרות
אז שבזק סוף סוף נראה לי לאט לאט תשחרר את ההגבלות
MoSH_MaN
תשמע הם כבר אמרו שזה יהיה אותו דבר אבל האנשים עם כבלים ניסיוני יש להם אפלוד של 15 קיי שזה יותר טוב משלי

אבל החיבור שלהם בשביל חול נמוך מאד!
ממש איטי
Hell_Copter
אני אמרתי לכם על הכבלים שיצא
ואני מביא לכם עוד קצת חדשות...
זה יתחיל ב 17
אבל עד שאתם תוכלו להתחבר זה יקח עוד כמה שבועות נראה לי

ובראסמי הייתי רוצה לשתף את כולם עם כל מה שיש לי
אבל אם אני שולח למישהו משהו או ששולחים לי זה לא עובר את ה 3 קיי
ככה זה שאתם על מודים משנת תרמפפו
yahel222
שמע בעקרון זה בערך אותה מהירות.....השאלה מה ישתלם יותר מבחינה כספית

גם בבזק חייבים לשלם להם על מודם
והכבלים לא בטוח כי אולי זה יהיה על התשתית של הכבלים...

נחכה שבוע ונדע הכל

בכל אופן זה עדיף על מודם רגיל
MoSH_MaN
יעלה הרבה כסף ההתקנה של המודם כבלים עצמו....ובזק בעיקרון היא ספק יותר מהיר אבל הם זונות מנאייקים!
yahel222
דע לך שבארץ זה קקי

בחו"ל יש להם חיבורים פי 10 יותר טובים
וADSL יש שם כבר כמה שנים
רק פה בארץ זה נזכר להגיע באיחור

MoSH_MaN
מה אתה אומר...

אתה עובד עלי
Hell_Copter
איזה אחד שלח לי את האינפו של ההורדה שלו
עשר מגה בחמש שניות!!!
ממוצע של מעל ל 2 מגה היה לו לשניה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement