return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
זה אתר שיש שם מלא טראקים טובים
View this Thread in Original format
SilverBlue
וגם השרת שלהם טסססססססססססססססס
כי פעם זה היה פתוח לכולם
עכשיו צריך סיסמא כדי להיכנס
Flotser
והכתובת של האתר היא......

http://__________________________

:p אחי, עשב שורט את המוח
Dj Moriano
אני חושב שהוא רצה לעשות רפלי לפוסט שהוא פתח ובלי כוונה הוא לחץ על ניו ט'רד
Gil Shwarts
quote:
Originally posted by Dj Moriano
אני חושב שהוא רצה לעשות רפלי לפוסט שהוא פתח ובלי כוונה הוא לחץ על ניו ט'רד


אני מסכים..
איך אבל אפשר להתבלבל בזה?
זה מדהים אותי כל פעם מחדש
DjChook
מישהו מוכן להסביר לי מה נסגר עם הטרד הזה?
Gil Shwarts
מילת המפתח היא נסגר....
Dj Moriano
חחחחח

סוף כך סוף ליובל יש ט'רד לסגור והוא לא סוגר....

הוא כנראה חולה או משהו....
DjNumShum
באננה המצב פה מתדרדר מרגע לרגע
אני מציע שכולנו נפתח פורום חדש עם סיסמא ככה נרגיש מיוחסים
הכניסה רק לנו ולכוסיות בהצגת תעודת זהות כחולה או כתומה זה לא משנה
אין כניסה לתימנים
או לאנשים מתחת ל 1.70

מישהו איתי פה?
yahel222
באמת יובל נעדר מהפורום.....
Dj Moriano
quote:
Originally posted by DjNumShum
באננה המצב פה מתדרדר מרגע לרגע
אני מציע שכולנו נפתח פורום חדש עם סיסמא ככה נרגיש מיוחסים
הכניסה רק לנו ולכוסיות בהצגת תעודת זהות כחולה או כתומה זה לא משנה
אין כניסה לתימנים
או לאנשים מתחת ל 1.70

מישהו איתי פה?


אני מתחת ל1.70.....


אז אני לא איתך..... ואני גם תימני...


סתם נראה לך אני לא תימני אני רק פחות מ1.70

DJ-Energy
ביקשתם?!?!
קיבלתם
;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement