|
זה אתר שיש שם מלא טראקים טובים
|
View this Thread in Original format
| SilverBlue |
וגם השרת שלהם טסססססססססססססססס
כי פעם זה היה פתוח לכולם
עכשיו צריך סיסמא כדי להיכנס |
|
|
| Dj Moriano |
| אני חושב שהוא רצה לעשות רפלי לפוסט שהוא פתח ובלי כוונה הוא לחץ על ניו ט'רד |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אני חושב שהוא רצה לעשות רפלי לפוסט שהוא פתח ובלי כוונה הוא לחץ על ניו ט'רד |
אני מסכים..
איך אבל אפשר להתבלבל בזה?
זה מדהים אותי כל פעם מחדש |
|
|
| DjChook |
| מישהו מוכן להסביר לי מה נסגר עם הטרד הזה? |
|
|
| Gil Shwarts |
| מילת המפתח היא נסגר.... |
|
|
| Dj Moriano |
חחחחח
סוף כך סוף ליובל יש ט'רד לסגור והוא לא סוגר....
הוא כנראה חולה או משהו.... |
|
|
| DjNumShum |
באננה המצב פה מתדרדר מרגע לרגע
אני מציע שכולנו נפתח פורום חדש עם סיסמא ככה נרגיש מיוחסים
הכניסה רק לנו ולכוסיות בהצגת תעודת זהות כחולה או כתומה זה לא משנה
אין כניסה לתימנים
או לאנשים מתחת ל 1.70
מישהו איתי פה? |
|
|
| yahel222 |
| באמת יובל נעדר מהפורום..... |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DjNumShum
באננה המצב פה מתדרדר מרגע לרגע
אני מציע שכולנו נפתח פורום חדש עם סיסמא ככה נרגיש מיוחסים
הכניסה רק לנו ולכוסיות בהצגת תעודת זהות כחולה או כתומה זה לא משנה
אין כניסה לתימנים
או לאנשים מתחת ל 1.70
מישהו איתי פה? |
אני מתחת ל1.70.....
אז אני לא איתך..... ואני גם תימני...
סתם נראה לך אני לא תימני אני רק פחות מ1.70 |
|
|
| DJ-Energy |
ביקשתם?!?!
קיבלתם
;) |
|
|
|
|