return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מיקוד 2002 (pg. 2)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
מזדיינים בתחת הורידו לי את כל הדברים הקלים בלשון!
DjChook
אויש איך ידעתי שלא תצליח
צריך להוריד את
MATH.PDF
ולא את
math.pdf

והורידו אוטומט סופי
בעיקרון אני הכי שמח נראה לי על פיסיקה ומתמטיקה
yahel222
quote:
Originally posted by DjChook
אויש איך ידעתי שלא תצליח
צריך להוריד את
MATH.PDF
ולא את
math.pdf

והורידו אוטומט סופי
בעיקרון אני הכי שמח נראה לי על פיסיקה ומתמטיקה


יעני אתה מסתלבט חחח
בלילה זה לא עבד טוב

וגם ככה זה לא עובד אצלי כי האקרובט רידר שלי דפוק !!!
DjChook
לא הסתלבטתי אחי
פשוט ניסיתי לעזור
Hell_Copter
פיזיקה ירד הרמוניקה שזה אחד הפרקים הכי קשים וטוב שככה

תנך ירד כמט כל בראשית שזה נחשב קל וארוך אז מילא
אבל למה שמות?!
שמות זה כזה קל!!!!

כימיה הורידו לנו מלא דברים עוד לפני המיקוד אבל אנחנו עושים בגרות רק שנה הבאה
הבנתי דותן שאתם עושים מלא דברים שלנו הורידו... בלי קשר למיקוד
yahel222
quote:
Originally posted by Hell_Copter


כימיה הורידו לנו מלא דברים עוד לפני המיקוד אבל אנחנו עושים בגרות רק שנה הבאה
הבנתי דותן שאתם עושים מלא דברים שלנו הורידו... בלי קשר למיקוד

שמע אני עשיתי שנה שעברה 3 יח"ל כבר
עכשיו הכתה שלי אנחנו גם עושים פרוייקט כזה שנקרא מעבדות חקר וזה במקום יחידה אחת במבחן

זתומרת שהשנה יש לי רק יחידה אחת לעשות - כלומר רק 2 שאלות
נשבע לך חצי שעה וסיימתי
והורידו לנו תרמודינמיקה שזה הפרק הכי פצצה שקיים וקל יחסית וכולם התבאסו על זה...אבל חפיף נתגבר

שנה שעבהרה היה לי 99 בציון סופי
זה מקצוע קללללללל

רק מתמטיקה וספרות מפחיד אותי
Hell_Copter
אנחנו עושים את היחידה של המעבדות חקר תוך כדי לימודים ל 3 יחידות

זה המקצוע הכי קל שיש לי השנה!!!
אני עומד בזה על מעל 100

היו שלושה מבחנים עד עכשיו
בראשון קיבלתי 100\100 מבלי ללמוד בכלל
בשני קיבלתי 106\108 עם ללמוד 5 דקות לפני המבחן
ובשלישי קיבלתי 102\104 עם ללמוד רבע שעה לפני המבחן

בכל מבחן המורה אמרה שזה המבחן הכי קשה שאפשר לתת על החומר הזה

תעשו לעצמכם טובה למי שרוצה ציון קל ועדיין לא הרחיב
תרחיבו כימיה... זה אולי משעמם אבל זה 100 בכיס
MoSH_MaN
אני כבר בחרתי להרחיב כימיה!
DjChook
אני דווקא בחרתי להוריד כימיה
כי אני מעדיף לקבל 90 בפיסיקה מ 100 בכימיה
Hell_Copter
כל הכבוד מוש!!!
אם תצטרך עזרה במשהו.. למרות שלא תצטרך כי זה קל אז אל תהסס לפנות אליי

וחן... למה לא להרחיב את שניהם כמוני?
פיזיקה זה הרבה יותר קשה ואני רוצה לראות אותך מוציא בבגרות 90
זה ממש קשה עם ממוצע של איזה 70 בציונים סופיים
זה גם למה יש בונוס גדול לאוניברסיטה על זה

arik
לי כמובן יש מיקוד מזדיין ומסריח

כל מה שכן ידעתי ירד
אבל ממש כל מה שידעתי כאילו מישהו כתב את המיקוד הזה כדי לעשות לי דוקא
DjChook
כי לא רציתי מערכת של 52 שעות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement