| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
כימיה הורידו לנו מלא דברים עוד לפני המיקוד אבל אנחנו עושים בגרות רק שנה הבאה
הבנתי דותן שאתם עושים מלא דברים שלנו הורידו... בלי קשר למיקוד |
שמע אני עשיתי שנה שעברה 3 יח"ל כבר
עכשיו הכתה שלי אנחנו גם עושים פרוייקט כזה שנקרא מעבדות חקר וזה במקום יחידה אחת במבחן
זתומרת שהשנה יש לי רק יחידה אחת לעשות - כלומר רק 2 שאלות
נשבע לך חצי שעה וסיימתי
והורידו לנו תרמודינמיקה שזה הפרק הכי פצצה שקיים וקל יחסית וכולם התבאסו על זה...אבל חפיף נתגבר
שנה שעבהרה היה לי 99 בציון סופי
זה מקצוע קללללללל
רק מתמטיקה וספרות מפחיד אותי |
|
|