|
The Mod Said Put Your Hands Up In The Air!
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
וב אז לאלה שרשומים כבר שנים כאן בפורום זה ידוע שכל תקופה מסוימת אני מתחרפן קלות ומחליט להתחיל לקטול אנשים (כולל עצמי) על ימין\ ועל שמאל - אני מאמין שכמה פוסטים מאוד משעשעים כבר יצאו מהדבר הזה
ואז כמובן הגעתי למסקנה שבתפקידי החדש אין סיבה שזה לא יימשךל - רק לקחתי את זה צעד קדימה :D
אז בתור המוד של הפורום כולם צריכים להשמע לכללים שלי ואלה כללים מאוד פשוטים
1. משקורא לי יגאל חוטף באן :D
2. כל משלא מסכים איתי בדיון זה או אחר חוטף באן + ההודעה שלו תיערך ובמקום משהוא כתב יהיה כתוב: "כן איל אני מסכים איתך עם כל מילה ודרך אגב אני חייב להגיד שאתה המוד הכי טוב בעולם"
3. כל נושא חדש שייפתח מעכשיו חייב להיות קשור בי הנה כמה רעיונות עבורכם:
"שמתם לב איזה חתיך אילן?"
"אילן הוא הדי גיי מספר אחת כיום עבורי"
"גם אתם מרגישים שיום שאילן לא כותב בפורום הוא סתם יום לא מעניין?"
חחחחח ואחרי קובץ השטויות שרשמתי פה אני מחכה לראות איך אנשים יגיבו חח |
|
|
| uzi |
תגובה:
מיאוווו... חתולה! |
|
|
| Dj Alex (ISR) |

יגאל תחליף אוואטר כבר.. |
|
|
| omergunr |
אתה יותר מושלם משחר!!
המחאמה הכי גדולה שבן אדם יכול לקבל. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by omergunr
אתה יותר מושלם משחר!!
המחאמה הכי גדולה שבן אדם יכול לקבל. |
לא..
"אתה יותר חכם מעומר"
זאת המחמאה הכי גדולה שבן אדם יכול לקבל |
|
|
| omergunr |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
לא..
"אתה יותר חכם מעומר"
זאת המחמאה הכי גדולה שבן אדם יכול לקבל |
אתה יותר חרשן מאלכס
זאת המחמאה הכי גדולה שבן אדם יכול לקבל!!!! |
|
|
| DjChook |
איגו'ש תרגיע מותק.. תרגיע
אז קיבלת את המושכות, זה לא אומר שאתה יכול לשחק אותה סוואמפר עכשיו |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DjChook
איגו'ש תרגיע מותק.. תרגיע
אז קיבלת את המושכות, זה לא אומר שאתה יכול לשחק אותה סוואמפר עכשיו |
you wanna bet? :tongue2 |
|
|
| Glenn-Holmes |
| על מה מהמרים? |
|
|
|
|