|
Tiësto avlyser Drammen. (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by NoModE
Hvorfor ikke holde åpent til 06:00?
Da vil jo de fleste bare trekke hjem eller noe uansett.
Ingen som drar på slike fester er vell interessert i å lage bråk?
Politiet skjønner ikke helt hva som er riktig føler jeg. |
når jeg tenker over det så er det vel heller errmm de "ny drammenserne" de er redde for skal begynne å bråke.. og det skjønner jeg.. men når 4000+ glade ravere i lykkerus skal ut på byen kan det bli verre.. veitafaen.. tror jeg tar turen nå.. hadde egentlig håpet på sentrum scene, da det er 2 min å gå herifra :D |
|
|
| theck1 |
| Ser poenget ditt, men hvorfor skulle det være annerledes i Oslo? |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by theck1
Ser poenget ditt, men hvorfor skulle det være annerledes i Oslo? |
fordi da hadde det vært to min å gå hjem til meg på nach... |
|
|
| theck1 |
Hehe, tenkte heller på "de nye drammenserne". Er vel flere "nye" i Oslo enn i Drammen. Men snuten om det :)
Satser på en knall aften i Drammenshallen! Kan bli med meg på nach ;) |
|
|
| Lil-H |
HURRA. og dermed skal Tisj til drammen, jeg gleder meg vilt :D
Party ON :D |
|
|
| dj_alfi |
| quote: | Originally posted by theck1
Hehe, tenkte heller på "de nye drammenserne". Er vel flere "nye" i Oslo enn i Drammen. Men snuten om det :)
Satser på en knall aften i Drammenshallen! Kan bli med meg på nach ;) |
aight... jeg bor liksom i det most affected neighbourhoodet, anker :P.. er vel eneste hvite på ihvertfall denne etasjen lol.. men det er mer bråk med de i drammen.. og jeg har bodd nær nok drammen til å si at jeg vet hva jeg prater om.. |
|
|
| haNylanda |
01.00?
Seriøst??? da kan jeg jo kansje ta tog eller buss hjem...
Det beste hadde vært til morgen kvisten ja. |
|
|
| Lil-H |
Fett, så blir altså over 4000 gale trancere :D
da jeg henta billettene på posten sa hu berta i skranken det var mange som hadde kjøpt o_O så det jo kun positivt |
|
|
| dj_alfi |
Ser ut til at det ikke blir no allikevel da :(
| quote: | DJ TIËSTO PÅ SYKEHUS - NORGESTURNEEN AVLYST
DJ Tiësto har fått hjerteproblemer og ligger på sykehus i Nederland. Hele hans Norgesturne må følgelig avlyses, noe vi på XL tar veldig tungt.
Vi ønsker Tiësto god bedring, og holder døren åpen for en ny konsert på et senere tidspunkt. Likevel har vi ingen informasjon om når dette eventuelt kan skje.
Etter alt oppstyret omkring showet i Drammenshallen hadde vi gledet oss stort til 30.september. Nå blir førsteprioritet å begrense tapene samt informere alle samarbeidspartnere. Fohåndskjøpte billetter på www.billettservice.no refunderes selvfølgelig. Ta med din billett på Posten og du får pengene tilbake. |
Kilde |
|
|
| Lil-H |
HVA FAEN???
dette skjer ikke, seriøst!
Jeg går å henger meg :| |
|
|
| theck1 |
| Ikke gjør det da! Han kommer garantert sterkere tilbake, og da slipper vi nok alt dette tullet. Men, jeg stusser på en sak. På hjemmesida til Tiesto står det ikke at han har avlyst Norge, bare USA... |
|
|
|
|