|
[TK] 2 Reloop RP-4000 Direct Drive Draaitafels
|
View this Thread in Original format
| DJ_Progrezz |
Ik verkoop hier de perfecte draaitafels voor een beginner of iemand die naast cd's eens af en toe een vinyl'tje wil opleggen. Voor de prijs is het een goede instaptafel. Als het dj'n je zo goed bevalt en je wil overstappen op oem's of technics kom je dit ook nog altijd aan een goed prijsje kwijt. Ze zijn van verschillende merken maar vanbinnen zijn ze hetzelfde. Allebei JB Systems HQ-30 varianten.
De een is een Reloop RP-4000 MKII, de andere is een Omnitronic DD-4220.
De omnitronic heef ook nog een in hoogte verstelbare arm, wat de andere niet heeft.
Zijn nog in goede staat, hier en daar enkele kleine krasjes. Stofkappen, slipmat en elementje voor een naald in te schroeven worden meegeleverd.
Reden van verkoop: overstap op technics.
Specificaties
Pitch adjustment (+/- 10% and +/- 20 %)
3 Different speeds 33/45/78 RPM
Forward and REVERSE platter directions
Very high torque motor for quick start and breaking 2.1kg/cm
Retractable target light for cueing
Solid S-shaped tone arm with anti-skate
Removable smoked plastic dust cover
Fotos
Omnitronic
http://users.skynet.be/fa531174/000_0597.jpg
Reloop
http://users.skynet.be/fa531174/000_0598.jpg
Totaalbeeld
http://users.skynet.be/fa531174/000_0595.jpg
http://users.skynet.be/fa531174/Picture%20009.jpg
Vraagprijs
Meeneemprijs is 300 euro.
Bieden vanaf 240 euro.
Ze kunnen ook appart verkocht worden, maar dan moet ik voor beiden een koper hebben, dan geldt:
Meeneemprijs per stuk: 150 euro
Bieden vanaf 125 euro
Staat ook hier te koop:
http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=442062 |
|
|
| Eagle` |
| in uwen dj booth daar is massaal veel tijd ingestoken en hopen geld tegen aangesmeten progrezz da ziede azo :p |
|
|
| DJ_Progrezz |
| quote: | Originally posted by Eagle`
in uwen dj booth daar is massaal veel tijd ingestoken en hopen geld tegen aangesmeten progrezz da ziede azo :p |
je moet niet denken dat het niks kost hoor, ik ben hier ook niet om die platenspelers met dikke winst te gaan verkopen, wil gewoon wat geld bijeenkrijgen om technics te kopen
voorniks was het zeker en vast niet |
|
|
| MikeVee |
| quote: | Originally posted by DJ_Progrezz
ik ben hier ook niet om die platenspelers met dikke winst te gaan verkopen |
Zijn die platenspelers antiek van u grootmoeder?
Scheurt ge er uw broek aan?
90 euro?
Zo deze replies hebben we al gehad, nu kan het slotje komen :disbelief |
|
|
| Push2005 |
| Dit is het telenet music forum niet :whip: |
|
|
| DJ_Progrezz |
| quote: | Originally posted by Push2005
Dit is het telenet music forum niet :whip: |
ik had bij de verkoopsthread op de new thread ipv new post knop geduwt, zal hem daar ff plaatsen
edit, het zijn helemaal geen slechte draaitafels hoor, ze zien er mss niet zo mooi uit maar is hetzelfde als een jb systems q-30, reloop rp-4000 mkII of M3d |
|
|
| ConFig |
Niet iedereen heeft een dj-booth waar ge een tv in kunt zetten :D
kunt naar tv kijken terwijl ge aant draain zijt :p |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by MikeVee
Zijn die platenspelers antiek van u grootmoeder?
Scheurt ge er uw broek aan?
90 euro?
Zo deze replies hebben we al gehad, nu kan het slotje komen :disbelief |
da zijn de goei :p nu nog iemand met de slotdans, Push? |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by Push2005
|
De lockdance heeft ook zijn beste dagen gehad precies. Verre van zo indrukwekkend als vroeger :( |
|
|
|
|