return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Canada > Canada - Montreal

Pages: [1] 2 
Official Thread - ITURNEM w/ Misstress Barbara @ Piknic :: Sept. 23rd
View this Thread in Original format
X-Cube
Sunday september 3rd
it's official,it's cancelled,cause of the bad weather,but here's the good news! :D It been moved to september 23rd!! Yeah!!!

_____________________________________________________________________



SATURDAY SEPTEMBER 23RD 2006
PIKNIC ELECTRONIK -

@ PLACE DES HOMMES
****CANCELLED ,REASON OF THE WEATHER****




MISSTRESS BARBARA
www.misstressbarbara.com / www.iturnem.com


+ ANTON A

1pm to 4pm - Anton A.
4pm to 9pm - Mistress Barbara


____________________________________________

NOW...hope the sun will be there!
Skipper
and THANK GOD I cancelled my trip up this weekend...
Bertuzz
too bad, if only it was nice weather today.
Let's hope it's nice on the 23rd!
X-Cube
It was supposed to be at Jardins des floralies,
It will be now at PLACE DES HOMMES!

LET'S PRAY 4 SUN! :D
Allied Nations
mmm... Barbara on Saturday... Vonstroke/Gerald on Sunday...



:disbelief
Bertuzz
5 days away: 90% rain

let's hope it improves!!!!!
oragod
where the hell is "place des hommes" ???
X-Cube
oragod...
check the piknicelectronik.com website,you can find where and how,get there.

IMPORTANT MESSAGE*

The event is confirmed,the weather will be ok ,cold but ok. Dress well before coming!!
Leif
quote:
DERNIÈRE HEURE : Piknic Électronik avec Misstress Barbara confirmé!!!

Le Piknic Électronik du samedi 23 septembre mettant en vedette Misstress Barbara et Anton A. est confirmé!

Comme la météo prévoit du temps nuageux et de faible risque de pluie, l’événement se tiendra sur le site habituel du Piknic Électronik, à la Place de l’Homme du Parc Jean-Drapeau. Habillez-vous en conséquence et portez des vêtements chauds!

Pour ce qui est de la finale du Piknic, dimanche 24 septembre, une décision sera prise demain matin. Surveillez vos courriels ou le site internet du Piknic au www.piknicelectronik.com.

En vous y voir nombreux! Passez le message!

L’Ékip


Anyone actually going to go with weather this ty? :(
X-Cube
I called one of the organiser....

the event is cancelled because of the weather and electric problem cause by the rain!

MAUDITE DAME NATURE!! :mad:

Dj Nacht
This is such bad luck :(
Weather is so in Montreal :whip:
Skipper
that's too bad that it was cancelled twice for her...she always talks about it being her favorite gig of the year.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement