|
המומלצים - ספטמבר!
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
הלה הלה מה קרה מה קרה... שכחנו פה משהו..
תמליצו תהנו אני עדיין איי שם ביוני.. לאט לאט |
|
|
| Glenn-Holmes |
עזוב אותך הרעיון הזה כבר נכשל
ראינו מה קרה חודש שעבר...
אנשים ממשיכים להמליץ בטופיק הישן
כנראה שלאף אחד מהממליצים לפחות הרעיון הזה לחא נראה טוב |
|
|
| YoraY |
:(
לא הוווו
טוב אחויות איך שתרצו |
|
|
|
|