return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Wat was de vetste set op trance energy 2001????
View this Thread in Original format
djiwan
Ik vind picotto ik ging helemaal gek!!!!!!!!!

HAVE FUN
eXos
Vanaf ATB sloegen de vlammen uit her dak...

maar Johan Gielen vondt ik toch de betere, vooral met z'n Ameno er tussen....
Opti
ik twijfel tussen mauro picotto en johan gielen. Dan maar voor picotto, die ouwerwets beukte!
cyberia
Giiiiielen,giiiiielen,giiiiielen!:D
L3P
zit te twijfelen tussen Atb en Picotto
Atb beukte op een gegeven moment ook ff flink door,maar denk toch dat 'k maar voor mauro gaat,die beukte heel de tijd flink door :-))

mijn vote gaat naar picotto

greetZ
Akira
zat ook te twijfelen tussen mauro en gielen maar heb toch voor gielen gekozen
Miss Proximus
Ja, ik geef 't toe; Trance Energy was een vet feest en vooral Mauro Picotto was erg vet!
Toch wil ik ff kwijt dat ik me heb DOODGEËRGERD aan dat ge'hey-how' de hele tijd! We waren toch niet aan 't après-skiën ofzo????
Ik hoop echt dat die mensen hun mond dicht houden tijdens Sensation!!!!!
Greetz to y'all!!!
-DoomBringer-
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ja, ik geef 't toe; Trance Energy was een vet feest en vooral Mauro Picotto was erg vet!
Toch wil ik ff kwijt dat ik me heb DOODGEËRGERD aan dat ge'hey-how' de hele tijd! We waren toch niet aan 't après-skiën ofzo????
Ik hoop echt dat die mensen hun mond dicht houden tijdens Sensation!!!!!
Greetz to y'all!!!

Eej... een nederlands vrouw figuur :)
welkom in ons kleine besloten gemeenschapje.

en ja , Dat "hey-Ho" Arg... dan zou ik het liefst het dichtsbijzijnde ventje willen pakken... en ze nek omdraaien... OK , als jullie willen Hey-Ho'en ga lekker naar de kroeg <- wie dit leest en het zich aantrekt... ja jij ja :D
Henkie_henk
Ik heb een tip voor julie "pieperds" :D

Zombie nation - Oh oh oh

Echt daar zullen julie helemaal van uit je dak gaan :)

Oooohooooh

Laat die mensen toch lekker :) Moet natuurlijk niet de hele tijd gebeure. Dan mogen ze wel hun kop houden.

En welkom miss
cyberia
Voilà laat die people geven gewoon,alst zo is da ze hunne fun hemme.
Henkie henk>>ja bij zombie nation hebt ge der echt weinig da hunne kop houwen hé :),tis ni voor nix da ze der ne livemix van gemaakt hebben hé
irritnater zijn die fluitjes da ze altij meehebbendara krijg ik schijt van,want meestal zit da dan nog naast het lieke en al ,grrrr...

TranceFool
Ik vond Gielen toch wel de betere, die Paul Hutsch remix van The Moon trapt echt kont!!!!
Miss Proximus
Hallo allemaal trouwens, en bedankt voor 't "welkom-heten". Ik wil nog ff kwijt tegen Henkie dat Zombie Nation echt té oud is, waarom kom je daarmee?? O ja, bovendien is dat minder irritant, want dat is gewoon mee"zingen" met een bestaande melodie! Ken jij een nummer dat de hele tijd gaat van: Hey-Ho ??? Ik nl. niet!
Maar het is ook niet zo dat m'n hele feest erdoor verpest wordt hoor, en het is helemaal niet zo dat ik feestgangers een bepaalde houding wil aanpraten ofzo!
En nog een laatste vraagje aan Henkie (oh, ik vind de rest van jullie ook interessant hoor!): als je senior TrancEaddict bent; hoe oud ben je dan?
Doegie!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement