return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

 
SAS Sessions @ Pi Fredag 29.september - House - ID: 20
View this Thread in Original format
plumbo
SAS Sessions

plumbo
Luan De Raejn
Soulshine

back2back2back



SAS Sessions står for Sexual Angry Sounds og er et kollektiv bestående av Luan de Raejn, plumbo og Soulshine. Hver for seg representerer de forskjellige typer house, men når de en sjelden gang slår seg sammen kan de love synergieffekter med trøkk!

Etter å ha virkelig imponert sine gjester på sin første SAS Sessions på PI i sommer, er gutta endelig tilbake for å vise deg en heftig og fyldig klubbkveld på PI stappet full av knallfeit house og ymse knask! Går rykter om at det skal faktisk serveres kjeks.


plumbo
Som en av pådriverne for Bang!-konseptet på Pi har han levert groovy og flott housemusikk til folket på steder som Pi, Sikamikanico og Yatzi. Følg med på hans radioshow Spitzy! hver fredag kl.21:00 på Radio Skranglebass. Last ned mix

Luan de Raejn
Er kanskje ukjent for de fleste i allefall inne DJ verden, men det er i ferd med å forandre seg. Med sin eklektiske smak er han på stadig jakt etter nye dansebænd-låter. Forvent dere funky house og melodiøs progressive. Last ned mix

Soulshine
Torbjørn er typen med de tunge og skumle electro-låtene. Selv satan ville grøsset over denne karens platebag. Hans Offbeatsessions har blitt en populær seanse på Radio Skranglebass hver lørdag kl.18:00 og gjenspeiler Soulshines talent og kvalitetssikring. Last ned mix

http://www.funkyplumbo.com
http://www.soulshinesessions.com
http://www.luanderaejn.com

Last ned live recording fra forrige SAS Sessions på Pi!

Pi - Storgata 24
CC: 1,- (50,- Inkl. skatter og avgifter)
ID: 20 Start: 22:00


Bli medlem og les mer på http://www.serum.no
dj_alfi
quote:
Originally posted by plumbo
SAS Sessions

plumbo
Luan De Raejn
Soulshine

back2back2back



SAS Sessions står for Sexual Angry Sounds og er et kollektiv bestående av Luan de Raejn, plumbo og Soulshine. Hver for seg representerer de forskjellige typer house, men når de en sjelden gang slår seg sammen kan de love synergieffekter med trøkk!

Etter å ha virkelig imponert sine gjester på sin første SAS Sessions på PI i sommer, er gutta endelig tilbake for å vise deg en heftig og fyldig klubbkveld på PI stappet full av knallfeit house og ymse knask! Går rykter om at det skal faktisk serveres kjeks.


plumbo
Som en av pådriverne for Bang!-konseptet på Pi har han levert groovy og flott housemusikk til folket på steder som Pi, Sikamikanico og Yatzi. Følg med på hans radioshow Spitzy! hver fredag kl.21:00 på Radio Skranglebass. Last ned mix

Luan de Raejn
Er kanskje ukjent for de fleste i allefall inne DJ verden, men det er i ferd med å forandre seg. Med sin eklektiske smak er han på stadig jakt etter nye dansebænd-låter. Forvent dere funky house og melodiøs progressive. Last ned mix

Soulshine
Torbjørn er typen med de tunge og skumle electro-låtene. Selv satan ville grøsset over denne karens platebag. Hans Offbeatsessions har blitt en populær seanse på Radio Skranglebass hver lørdag kl.18:00 og gjenspeiler Soulshines talent og kvalitetssikring. Last ned mix

http://www.funkyplumbo.com
http://www.soulshinesessions.com
http://www.luanderaejn.com

Last ned live recording fra forrige SAS Sessions på Pi!

Pi - Storgata 24
CC: 1,- (50,- Inkl. skatter og avgifter)
ID: 20 Start: 22:00


Bli medlem og les mer på http://www.serum.no


slutt å skryt av deg selv a :P

tihi

men, hva slags skatter og avigfter er dette?
er det faktisk penger som går til staten eller er det bare et falalt forsøk på å være morsom?
plumbo
quote:
Originally posted by dj_alfi
slutt å skryt av deg selv a :P

tihi

men, hva slags skatter og avigfter er dette?
er det faktisk penger som går til staten eller er det bare et falalt forsøk på å være morsom?


forhåpentligvis går ingenting til staten, dette er bare moro og fet musikk :)
dj_alfi
quote:
Originally posted by plumbo
forhåpentligvis går ingenting til staten, dette er bare moro og fet musikk :)


hehe skjønnte det, får se om jeg orker å dra... ;)
plumbo
tonight! heavy turbulence expected!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement