|
TA hub på DC
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
Jag kan tänka mig att en del kör Direct connect här....
vore ju soft om man kunde få upp en TA sweden hubb på DC så kan man sharea lite lättare :D
dela med er av era åsikter om detta, bra eller dålig id'e? |
|
|
| reveal |
| bra idé, även om det kanske blir lite dåligt med folk på den... det funns ju redan en "vanlig" TA-hub... |
|
|
| mindshooter |
Är nog bäst om alla vi också hänger på den officiella TA hubben i så fall. Så länge vi har forum namnen så kan vi juh hitta varandra + alla andra som delar med sig av feta grejor. har inte orkat ta tag i detta dock....nån dag så :p
Förresten är det någon som har Chemical Brothers - Star guitar videon? Så jääävla fet! Vill ha den. |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by reveal
bra idé, även om det kanske blir lite dåligt med folk på den... det funns ju redan en "vanlig" TA-hub... |
vad heter den...hur hittar man den?? |
|
|
| Vizay |
| ge mig några minuter så hittar jag den nog :D |
|
|
| Vizay |
| ahh, tänkte precis fråga hur man skulle komma in på skiten =) |
|
|
| King of Clubs |
| Det verkar inte vara så mycket aktivitet på TA huben.. Men folk har ju mer trance än på "public hubbarna"... I regel tycker jag att DC inte är så bra för att ladda trance... Då knäcker AG.... |
|
|
| Vizay |
aa du har nog rätt, ska man ha en speciell låt så rokkar ju AG aaaset av DC
däremot så e DC bra eftersom du inte bara kan tanka mp3s därifrån (me like för jag e väldigt videokåt :D ) |
|
|
| mindshooter |
Jag brukar vara där så mycket jag kan..... Har laddat en del nu....
Folk har laddat rätt mycket från mig me :) |
|
|
| Phat^Trance |
hm , ganska dött där =/
typ bara jag som idlar där...ni får väl regga ner och komma dit =) :eyes: |
|
|
|
|