|
Monday Bar presenterar: GATECRASHER STOCKHOLM (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| Damn alltså - hade varit så fett om festen ägt run på torsdagen den 2:a istället...sicken megahelg tillika förfest till halloweenkryssningen det hade varit... |
|
|
| anuga |
| Får tyvärr meddela att min kryssnings plan har blivit inställd, för att lämna rum åt Gatecrasher :) Right On! |
|
|
| Laszlo |
| för min egen skull hoppas jag att du gjort fel val! :) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Laszlo
för min egen skull hoppas jag att du gjort fel val! :) |
Vi var ett gäng har som skaffade en hytt, sen kom en annan och vill med, men var fullt i hytten, och eftersom han är mer hous:are än jag så gav jag vika.
Tror nog jag skulle gillat kryssningen med, men men, kommer ju en Lucia Kryssning ;) |
|
|
| zoric |
| Måste få tag på biljetter snart. |
|
|
| Kvicket |
| Anuga tror du gör helt rätt val :) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Kvicket
Anuga tror du gör helt rätt val :) |
Tror jag med :) trots de artister som dyker upp på kryssningen, är Gatecrasher mer lovande för min del.
Bringar dessutom en liten videokamera ;) Sony HDR-FX1:a :D
Dags att filma lite seriöst :) |
|
|
| anuga |
| Då var tåg med ev. hotellvistelse, bokad :D neXt week, here I come :D |
|
|
| Braxen |
| ja ska dit wh00t fäääst! :D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ikväll var det dags då!
Ska bli grymt kul.... Kommer visst runt 30 pers till förfesten som Kvicket och Fisken fixat på söder... nice!
Vi blir några SWETAs :gsmile: |
|
|
| Christian Ö. |
Jäklar vad jag har taggat till nu, har stått och mixat i snart 2 timmar nu:D
Det kommer bli så jääävla bra ikväll!:stongue: |
|
|
|
|