return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Monday Bar presenterar: GATECRASHER STOCKHOLM (pg. 3)
View this Thread in Original format
Laszlo
Damn alltså - hade varit så fett om festen ägt run på torsdagen den 2:a istället...sicken megahelg tillika förfest till halloweenkryssningen det hade varit...
anuga
Får tyvärr meddela att min kryssnings plan har blivit inställd, för att lämna rum åt Gatecrasher :) Right On!
Laszlo
för min egen skull hoppas jag att du gjort fel val! :)
anuga
quote:
Originally posted by Laszlo
för min egen skull hoppas jag att du gjort fel val! :)

Vi var ett gäng har som skaffade en hytt, sen kom en annan och vill med, men var fullt i hytten, och eftersom han är mer hous:are än jag så gav jag vika.
Tror nog jag skulle gillat kryssningen med, men men, kommer ju en Lucia Kryssning ;)
zoric
Måste få tag på biljetter snart.
Kvicket
Anuga tror du gör helt rätt val :)
anuga
quote:
Originally posted by Kvicket
Anuga tror du gör helt rätt val :)

Tror jag med :) trots de artister som dyker upp på kryssningen, är Gatecrasher mer lovande för min del.

Bringar dessutom en liten videokamera ;) Sony HDR-FX1:a :D
Dags att filma lite seriöst :)
anuga
Då var tåg med ev. hotellvistelse, bokad :D neXt week, here I come :D
Akia
:toocool: Ses där!
Braxen
ja ska dit wh00t fäääst! :D

SteveTranz4ever
Ikväll var det dags då!

Ska bli grymt kul.... Kommer visst runt 30 pers till förfesten som Kvicket och Fisken fixat på söder... nice!
Vi blir några SWETAs :gsmile:
Christian Ö.
Jäklar vad jag har taggat till nu, har stått och mixat i snart 2 timmar nu:D

Det kommer bli så jääävla bra ikväll!:stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement