|
Vinyl Collection... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eran |
| quote: | Originally posted by Vman
כבוד גדול על הפרוגרסיב
טראק בן זונה!!!!! |
אמת אחי..
אכן טראק מדהים :cool: |
|
|
| DJ F0cus |
כל פעם שאני חושב על ויינילים אני מתבאס,לא יודע למה :(
פעם חשבתי שזה יהיה כיף, היום אני רואה שלהשיג סינגל שרוצים על וייניל זה סיפור, מלווה ב50-60 שקל.. ועד שמשיגים אותו, מתחילים לשנוא את הטראק
ככה אני לפחות :)
היו לי 100, מתוכם מכרתי חצי כי לא הייתי צריך אותם כבר
עד סוף השבוע הזה יגיעו עוד 40
הממ.. במה אני הכי גאה:
RMB - Mission Horizon (album)
סתם יפה :)
DJ Tiesto - Sparkles
כל פעם שאני מחזיק אותו, יש לי הרגשה שיש לי ספר עב כרס בידיים
עניין של הרגשה
Angel Beats - Take Off
גם טראק יפה וגם נורא קשה להשיג את הוייניל
Groundzero - Computerliebe
תקליט חסר שם עם לב אדום על הלייבל פשוט עושה לי את זה :)
זהו, מקווה שהויינילים האלה גאים בי כמו שאני גאה בהם
:D |
|
|
| clubsolutely |
DJ F0cus--->
בתקליט של djtiesto-sparkles
יש את ה
magikal remake? |
|
|
| clubsolutely |
השבוע עברתי את ה 60 תקליטים שהחדשים מביניהם זה
svenson * geilen we know what u did
kosheen - catch |
|
|
| oDrori |
---סורי על ההתלהבות אבל עשיתי שופינג קטן של ווינילים
-
Just had my first vinyl purchase =)))
Bought these:
Lasgo - Something (Has a surprisingly cool Flip& Fill remix plus the extended mix in case the crowd wants a hit) >>>Positiva
Umek - Voices of Africa Vnl. 2 (Voices 4, 5 and 6) - marks my entrance into Techno I guess >>> Primate recordings
Weekend Players - Into the Sun (With the chab remix and ofcourse the fab Riva remix )
and check this out - >Me is thrilled a lot< -
Gouryella - Walhalla (limited Double vinyl edition) >>> Armin instrumental, vocal extended, Hyprid echoflex, Hybrid matrix dub, In Walhalla <<<
- |
|
|
| eran |
אם הטרד כבר עלה שוב אז שלשום קניתי:
Ticon - Malmo EP (Label: Riff Raff Recordings)
Innervision - Supernova/Sholin (Label: Orient Recordings)
G.Flame - The Fallout E.P. (Label: Bush 2000)
Insense - Pulsar Version/Grimlock/Special Freedom (Label: Tri Lamb)
Umek - Oranazol part 2 (Label: Jericho)
:D |
|
|
| Dj Moriano |
ערן ו
oDrori
איפה קניתם??? |
|
|
| eran |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
ערן ו
oDrori
איפה קניתם??? |
את השניים הראשונים בקרמבו והשלושה האחרים בפאנקיפיש
:) |
|
|
| Pinto |
| איפה החנות הזאת פאנקיפיש נמצאת ? |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by eran
את השניים הראשונים בקרמבו והשלושה האחרים בפאנקיפיש
:) |
כוס אמא של פאנקי פיש האלה חיפשתי את החנות שלהם מלא פעמים
ואני לא מוצא אותה איפה היא נמצאת........ |
|
|
| eran |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
??? ??? ?? ???÷? ??? ???? ?????? ?? ????? ???? ??? ?????
???? ?? ???? ???? ???? ??? ?????........ |
זה לא כזה מסובך...
הלכתי בצד השני של הרחוב וראיתי מין כזה שלט שלהם.... |
|
|
|
|