return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Marcus James i Köpenhamn 8 sept
View this Thread in Original format
CJ InterCity


Aldrig hört talas om, men Renaissance DJs brukar ha sköna fester. Någon som sett honom tidigare? Han spelar ikväll på Culture Box i Köpenhamn, så drar väl dit och ser efter själv :)

skön helg till er alla!!! :D
Laszlo
vad mycket renaissance det är i skandinavien nu då. Kärlek! Lite för kort varsel till denna festen dock...jag sparar mig till Sub7 och Fokused-kryssen :)
benni
jag ska till köpenhamn ikväll iaf... kanske händer det att jag tittar in
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement