return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Creamfields
View this Thread in Original format
Gaby
Om man vill besöka de riktigt stora dansfestivalerna måste man tyvärr bege sig utomlands. Brittiska Creamfields kör nu för femte året i rad och lineupen är minst sagt ok!

Huvudnumret blir Underworld som inte spelat tillsammans på över två år.

Samtliga uppträdande är:

Faithless, Underworld, Kosheen, Mis-teeq, Lemon Jelly, Stanton Warriors, Bent, FC Kahuna, Layo and Bushwacka (live), A Man Called Adam, Dirty Vegas, Sasha, Deep Dish, Pete Tong, Dave Clarke, Tiesto, Erick Morillo, Seb Fontaine, XPress 2, Judge Jules, Yousef, Tall Paul, Fergie, Steve Lawler, Lottie, Nick Warren, Sander Kleinenberg, Ferry Corsten, Armin Van Buuren, John Kelly, Sandra Collins, Justin Robertson, Umek, Jon Carter, James Zabiela, JFK, Guy Ornadel, Scott Bond, Corvin Dalek, Rob Da Bank, Paul Bleasedale, Jan Carbon, Andy Carroll, och Richard Scanty.

Biljetter till festivalen som hålls i augusti kostar 46 pund.

http://www.cream.co.uk/
doter
Inte dåååålig line-up asså!!!

Nästan för bra å för många precis som GCSSS! =P
nosfea
Fet lineup, verkar vara grymt
ska diZZa dancevalley & dra till
creamfield iår, hade jag tänkt.

asså steve lawler den grymaste dj
som finns just nu, hans tribal sound
faaaaAAAnnn va bra.
Den som missade honom på mondaybar
gjorde en stor tabbe,
det var lite tack vare mig han kom...
;D

/nOsfea
mindshooter
*suck* åldersgräns?
303
blyg lineup...

:D
x-dream
quote:
Originally posted by 303
blyg lineup...

:D
Håller med dig där....Fanns bara 6 namn som locka mig..

Judge, Fergie,Tiesto,Corsten å Armin....Höll ju på att glömma Umek....
-=Kotten=-
Nästan bara skräpiga house djs där...inte direkt lockande..
SteveTranz4ever
Jag skulle vilja säga att det finns en hel del att se, även om alla hade vart trance DJs så hade man ju ändå inte hunnit alla. Jag skulle välja att dansa till Tiesto såklart, AVB, Nick Warren, Ferry C bla.

Tror dock inte min ekonomi tilllåter att dra till UK.

Ha D...
303
iochförsig menade jag blyg=grym heh...

Underworld, Sasha, Pete Tong, Tiesto, Seb Fontaine, Judge Jules, Tall Paul, Fergie, Nick Warren, Sander Kleinenberg, Ferry Corsten, Armin Van Buuren, Scott Bond...

..ser jag mer än gärna, även om tidsschemat nog blir lite problematiskt.
nosfea
ni jävla tiesto fan's..., melodiös trance, inte min
favorit musik just nu,
men dem som tycker om tiesto kan jag glädja
er att han e på G till sthlm, snarare än va ni tror....

reveal
quote:
Originally posted by nosfea
ni jävla tiesto fan's..., melodiös trance, inte min
favorit musik just nu,


jävla tiesto-fans? inte svårt att vara fan av en så pass grym dj/producent

quote:
Originally posted by nosfea
men dem som tycker om tiesto kan jag glädja
er att han e på G till sthlm, snarare än va ni tror....


berätta mer!!!
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by nosfea
ni jävla tiesto fan's..., melodiös trance, inte min
favorit musik just nu,
men dem som tycker om tiesto kan jag glädja
er att han e på G till sthlm, snarare än va ni tror....
Tyvär så är jag ett äkta jävla Tiësto fan...

Nu får du säga mer om vad du vet att han kommer hit !!!!!

Eller jävlas du bara ?

Ha D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement