return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Oakenfold komt niet
View this Thread in Original format
erm
helaas geen oakenfold in kremlin aanstaande zaterdag.

Hij draait dan in cream, zal ie wel meer geld voor krijgen.
kolkiewolkie
pfew, ik had bijna een collega dit als tip van de week meegegeven...

en was zelf ook nog 1 en ander aan het proberen om er te komen.. maar dat hoeft dus niet...

wrom dat nou weer afgelast word is me weer een raadsel, vind het wel een BOUTaxie..
magrec
OAKENFOLD MOET OPSOUTEN

hij gaat draaien op cream als surprise act.
Daar zal ie wel 5x meer voor krijgen dan draaien in kremlin.
Ik vind het jammed de de kremlin crew zo laat deze info naar buiten brengt want 3 weken geleden gingen de geruchten al rond dat ie niet kwam, naja ze zullen wel met man en macht geprobeert hebben om hem toch naar cubic te krijgen.

Wel grappig oakenfold komt niet maar afgelopen zaterdag waren zowel sasha als james holden in de <<0>> in den haag als vip's bij digweed solo in de <<0>> sasha was toch in nederland (maakt album samen met junkie xl)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement