|
Beste producer volgens het Holland Forum
|
View this Thread in Original format
| kolkiewolkie |
goed voorbeeld doet goed volgen...
daarom als opvolger van 'beste dj volgens holland forum' nu de beste producer.
het is daarom van belang de TOP 6!! door te sturen (dit ivm puntentellingsysteem..)
als een dj in 2 verschillende producties deelneemt maakt me dat niet uit, schrijf hem maar 2x op (dan wel onder de productie naam natuurlijk natuurlijk :)
dat wordt meelen, ik geef jullie 2 weken de tijd :) (medunkt, tijd zat)
ga nu weer snel verder
atjow
btw: willen de mensen die altijd hier op het board zijn maar nooit posten ook eens meedoen? ja? FIJN. (handig dat je kunt zien wie er online zijn en wie niet :D . beetje variatie is gewenst! en hoe meer het er zijn hoe betrouwbaarder de lijst.
EDIT: voorbeeld erm en xxl
edit2: ik zie dat erm nu zelf thread geopend heb, dus sorry :)
btw2: ik zal, als dat gewenst is, privacy in acht nemen :) (tjongejonge wat sociaal toch weer :p ) |
|
|
| Blik |
ok, de 6 beste producers (ik stuur ook nog wel een mailtje hoor :D)
1. Armin (staat op grote eenzame hoogte)
2. Tiesto
3. Michael Pollen (die gast van Nexus, Silverblue, weet niet of dit de goeie naam is)
4. Airwave (Laurent nog iets :p)
5. Rank-1
6. MInimalistix
ik mis nog een heleboel top-producers maja, er is maar plaats voor 6 mensen
edit: het zou handig zijn als je je e-mailadres ff in je berichtje zet, aangezien die niet in je profile staat....
van mij krijg je dan maar een PM :) |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by Blik
edit: het zou handig zijn als je je e-mailadres ff in je berichtje zet, aangezien die niet in je profile staat....
van mij krijg je dan maar een PM :) |
krijg nou wat... ik dacht dat ik dat wel voor mekaar had...
anywayz...
email = [email protected]
pm-en kan ook (wou ik eigenlijk niet, maar eerste 2 zijn al binnen, dus ik zal maar coulant wezen en beide accepteren :) )
btw: blik, wat een heerlijk duidelijk lijstje toch weer :p :p NOT |
|
|
| Dj Lex |
| Hmmmm moet ik eerst over nadenken. 1 weet ik toch wel dat wordt waarschijnlijk tiesto, maar de rest moet ik nog ff bedenken |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
btw: blik, wat een heerlijk duidelijk lijstje toch weer :p :p NOT |
danku, ik ben vereerd :p |
|
|
| Cosmic Guy |
Zoals afgesproken, mijn top 6: (waarom eigenlijk een top 6??)
1. Cosmic Gate
2. Dumonde
3. Rank 1
4. DJ Scot Project
5. Green Court
Je mist er nog zo veel, zoals Ferry Corsten, Armin, SHOKK, Kai Tracid, Lange maar ja, je moet een keuze maken....
Greetz |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Zoals afgesproken, mijn top 6: (waarom eigenlijk een top 6??)
|
hehe en toch gewoon een top 5 geven he lol
:D:D:D |
|
|
| tijs08 |
hier dan mijn top 6 !!!
1. L-Vee (aka Airwave, Green Martian, Meridian, Nova, The Lounge etc.)
2. Dj Tiesto
3. Rank 1
4. Armin van Buuren
5. Lange
6. M.I.K.E
Zo das ook weer aardig veel door Nederlanders vertegenwoordigd!
Ik heb alleen gekeken naar de echte trance dus mensen zoals Kai en Cosmic Gate buiten deze verkiezing gehouden.
Meel komt er aan!! |
|
|
| TimeportE |
01. Laurent Verronez (Airwave,Cloud 69,The Green Martian,Ultravibe,Velvet Girl,L-Vee,Meridian,V-One,V-Two,V-Three,Fire & Ice,Cosmic Junkie..)
02. Dirk Diercksen (M.I.K.E.,Push,Ultravibe,Electric Avenue,Plastic Boy,Astronaut etc..)
03. Tiesto (Gouryella(ex),Kamaya Painters,Major League,Alibi,Allure,Vimana,Clear View,Stray Dog)
04. Paul van Dyk
05. Signum (weet eff nie wie daar achter zit)
06. Armin van Buuren
zo ik mail nu ook dit lijstje eff op.. :) |
|
|
| Yarnie |
| quote: | Originally posted by TimeportE
01. Laurent Verronez (Airwave,Cloud 69,The Green Martian,Ultravibe,Velvet Girl,L-Vee,Meridian,V-One,V-Two,V-Three,Fire & Ice,Cosmic Junkie..)
02. Dirk Diercksen (M.I.K.E.,Push,Ultravibe,Electric Avenue,Plastic Boy,Astronaut etc..)
03. Tiesto (Gouryella(ex),Kamaya Painters,Major League,Alibi,Allure,Vimana,Clear View,Stray Dog)
04. Paul van Dyk
05. Signum (weet eff nie wie daar achter zit)
06. Armin van Buuren
zo ik mail nu ook dit lijstje eff op.. :) |
Toevallig ik wou het gister ook net weten.
Signum = Pascal Minaard + Ronald Hagen
hier een paar nummertjes van hun
Ron Hagen & Pascal M. - Adaptor
Ron Hagen & Pascal M. - Don't Hold Back
Ron Hagen & Pascal M. - Dream Of The Sirens
Ron Hagen & Pascal M. - Forever
Ron Hagen & Pascal M. - Groovin' High
Ron Hagen & Pascal M. - On Stream
Ron Hagen & Pascal M. - Take Me Where
Ron Hagen & Pascal M. - Take You There
Signum - 5 Yards
Signum - Comin' On Strong
Signum - Contained Project
Signum - Feel The Pressure
Signum - First Strike
Signum - In Progress
Signum - Jewelry By Nature
Signum - Just Do It
Signum - Solar Level(chill nummer he beflap :p)
Signum - Thrillseeker
Signum - What You Got 4 Me
Signum - Second Wave(dit nummer is zo chill)
Die 2 staan iig geval ook in m'n top 6 net als Laurent Verronez armin van buuren, tiesto, speedy J en matt darey |
|
|
| moogwai |
Dit is echt moeilijk.. er zijn nl. een dozijn meer producers die ik echt goed vind dan DJ's.
Hier mijn top 6... :)
1. Laurent Veronnez (zonder twijfel op 1)
2. Ferry Corsten
3. Benno de Goeij (heeft veel meer topproducties achter z'n naam staan als Piet Bervoets)
4. Tijs Verwest
5. Armin van Buuren
6. Johan Gielen & Sven Maes (kun je niet scheiden) |
|
|
| Partyhardy! |
Mijn top 6=>
1. Y. Sherman ( Yahel :) )
2. Armin van Buuren
3. Piet Bervoets
4. Ron Hagen & Pascal Minaard
5. Tijs Verwest
6. Marco Verkuylen & Benjamin Kuyten :) |
|
|
|
|