|
ScuL - Fear Us (GHR004) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Crash |
Hardstyle börjar bli större i sverige, riktigt skoj.
Skön låt måste jag säge, jävligt skön vid höga volymer (fråga min granne bara), |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Crash
Hardstyle börjar bli större i sverige, riktigt skoj.
Skön låt måste jag säge, jävligt skön vid höga volymer (fråga min granne bara), |
Tack :)
Det är definitivt skoj hoppas det fortsätter :toocool: |
|
|
| NooN |
Jag kan bara säga en sak:
Sjuuuuukt grym! :D |
|
|
| ScuL |
ah visst är det grymm :D är rätt nöjd
här har vi den på min skivspelare

:crazy: :crazy: |
|
|
| anuga |
Neee, dök precis upp... :whip:
Scul_-_Fear_Us-(GHR-004)-Vinyl-2006-HSA |
|
|
| ScuL |
finns altid de som vill stjäla artisternas inkomster :rolleyes:
har laddat låtarna på dance-tunes.com för de som vill köpa / stöjda mig :p |
|
|
| NooN |
| Det brukar vara många stödgalor så här års, vi kanske kan fixa en till dig också ;) |
|
|
| Kvicket |
Kan väl tyvärr inte säga att jag tkr mer synd om dig än om någon annan dj/artist/musiker :/
Anuga du skulle väl aldrig tanka mp3? ;) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by Kvicket
Kan väl tyvärr inte säga att jag tkr mer synd om dig än om någon annan dj/artist/musiker :/
Anuga du skulle väl aldrig tanka mp3? ;) |
:rolleyes: ähm, uhm, nja, ... :clown: kanske det :disbelief
Inte så mycket nu, får det mesta av AJ och köper en hel del pga jag kommit på bättre tankar :) |
|
|
| Pjox |
Gör ni någon skillnad på stor artist och liten artist?
Alltså, bryr ni er lika mycket om att köpa en låt av någon stor och känd som av någon mindre känd som är mer beroende av alla inkomster? |
|
|
| Jeremy H |
| Jag tror inte att dom mindre kända är beroende utav inkomsterna, utan mer utav reklamen dom får av fildelningen. Åtminstone gällande EDM. |
|
|
|
|