return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
...שני קליפים חדשים של
View this Thread in Original format
TTman
הראשון, כמובן

Tiesto_feat_maxi_jazz-dance4life-xvid-2006
loveparade 2006 קליפ ממש יפה, לקראת הסוף יש קטעים מ

[[ LINK REMOVED ]]


והשני, כמובן

Armin_van_buuren-sail-xvid-2006
עריכה מתוך הדיוידי של ההופעה שלו. אגב, למי שאין את הדיוידי הזה אז שילך ויקנה אותו במהרה :)

Link

תהנו חברים
epsilon1
quote:
Originally posted by TTman
הראשון, כמובן

Tiesto_feat_maxi_jazz-dance4life-xvid-2006
loveparade 2006 קליפ ממש יפה, לקראת הסוף יש קטעים מ

[[ LINK REMOVED ]]


והשני, כמובן

Armin_van_buuren-sail-xvid-2006
עריכה מתוך הדיוידי של ההופעה שלו. אגב, למי שאין את הדיוידי הזה אז שילך ויקנה אותו במהרה :)

Link

תהנו חברים


קליפים נחמדים אבל הטראקים טעונים שיפור...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by TTman
הראשון, כמובן

Tiesto_feat_maxi_jazz-dance4life-xvid-2006
loveparade 2006 קליפ ממש יפה, לקראת הסוף יש קטעים מ

[[ LINK REMOVED ]]


והשני, כמובן

Armin_van_buuren-sail-xvid-2006
עריכה מתוך הדיוידי של ההופעה שלו. אגב, למי שאין את הדיוידי הזה אז שילך ויקנה אותו במהרה :)

Link

תהנו חברים


איפה קנית תדי וי די של ארמין

קצת פרטים נוספים עליו יהיה נחמד - מזמן לא ראיתי די וי די של הופעה של די גיי גדול
Dj Alex (ISR)
EMULE DOT COM
uzi
אפשר לראות את הקליפים באתר של
youtube.
חוץ מזה הטראק של טיאסטו, לפי מה ששמעתי בקליפ, הוא דפוק לגמרי.
כאילו בקשו ממקסי שיקריא פרוספקט על איידס וטיאסטו הוסיף קצב....
אתם באמת אוהבים את הטראק הזה???
איכס!!!
epsilon1
quote:
Originally posted by uzi
אפשר לראות את הקליפים באתר של
youtube.
חוץ מזה הטראק של טיאסטו, לפי מה ששמעתי בקליפ, הוא דפוק לגמרי.
כאילו בקשו ממקסי שיקריא פרוספקט על איידס וטיאסטו הוסיף קצב....
אתם באמת אוהבים את הטראק הזה???
איכס!!!


+1
Dj Alex (ISR)
תראו מונליין פארטי ביו טוב
לבנים..
YoraY
quote:
Originally posted by uzi
אפשר לראות את הקליפים באתר של
youtube.
חוץ מזה הטראק של טיאסטו, לפי מה ששמעתי בקליפ, הוא דפוק לגמרי.
כאילו בקשו ממקסי שיקריא פרוספקט על איידס וטיאסטו הוסיף קצב....
אתם באמת אוהבים את הטראק הזה???
איכס!!!


חח באמת שחושבים על זה יש פה מה זה תעמולת מסחרה..
YoraY
אה ותודה על הקליפים!
אהבתי תביאו עוד לינקים
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YoraY
חח באמת שחושבים על זה יש פה מה זה תעמולת מסחרה..


think before you speak!

טיאסטו ומאקסי ג'אז נבחרו לעבוד על הפרויקט הזה שיעמוד בראש פרויקט גדול מכך בהרבה

לפרויקט קוראים כשם הקטע
dance4life
והוא פרויקט שרץ כבר שנים אחדות במטרה לתמוך בחולי איידס ולהגביר את המודעות למחלה ולהמנעות ממנה

אני לא רואה בכלל אפשרות להכפיש תמטרה או הרעיון שמאחורי הקטע הזה
עוד לא שמעתי אותו וגם אם אני יחשוב אישית שהוא לא קטע טוב אני בטח לא ישלוף ססמאות מהכובע נגד טיאסטו - זה העיתוי הכי גרוע לעשות את זה עם כל הכבוד

omergunr
אחלה קליפ לסייל
YoraY
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
think before you speak!

טיאסטו ומאקסי ג'אז נבחרו לעבוד על הפרויקט הזה שיעמוד בראש פרויקט גדול מכך בהרבה

לפרויקט קוראים כשם הקטע
dance4life
והוא פרויקט שרץ כבר שנים אחדות במטרה לתמוך בחולי איידס ולהגביר את המודעות למחלה ולהמנעות ממנה

אני לא רואה בכלל אפשרות להכפיש תמטרה או הרעיון שמאחורי הקטע הזה
עוד לא שמעתי אותו וגם אם אני יחשוב אישית שהוא לא קטע טוב אני בטח לא ישלוף ססמאות מהכובע נגד טיאסטו - זה העיתוי הכי גרוע לעשות את זה עם כל הכבוד



קודם כל טוב לדעת..
שנית כל כולי סורי למה התכוונתי להגיד שזה נראה! כמו תעמולת מסחרה..

כשתאמת עכשיו הבהרת לי במה מדובר


שמע.. אממ הכוונות נהדרות באמת אין מה להגיד
אם היה לי תכח שיש לבנאדם הייתי משתדל לעזור לאנושות
משו סטייל.. הופעה חינם כל ההכנסות לתרומות.......

אבל הקטע מסריח תכלס...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement