return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Rosenmontags
View this Thread in Original format
biznology
Var ligger det - en stad i Danmark? adjo!
reveal
det är ingen stad, utan en speciell dag (something like "the monday of the rose") och det är i Tyskland man firar den
doter
Ere nån som vet vart ja kan få tag på PvD's liveset från årets Rosenmontags???

MÅSTE JU HA DEN =P

e den bra?
King of Clubs
quote:
Originally posted by doter
Ere nån som vet vart ja kan få tag på PvD's liveset från årets Rosenmontags???

MÅSTE JU HA DEN =P

e den bra?


Är nästan hundra på att den finns på Audio Galaxy... Och det är ett förbannat bra set... Om du inte hittar så kan jag skicka det.....
King of Clubs
Kom just på... PvD@rosenmontags rave 2002 finns ju att ladda på TA..

http://www.tranceaddict.com/livesets.shtml
303
superfett set.
ladda hem nu. :D
doter
d va visst lääängeeeseeen ja kolla på livesetten som finns på TA =P

tanks
biznology
jo, tack sa mycket! PvD@Rosemontags ar jattebra/
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement