|
יפה או עצבני?
|
View this Thread in Original format
| YoraY |
איך אתם מעדיפים תטראנס שלכם?
עזבו שניהם.. מה יותר...?
אני שומע פה מלא מלא מלא קטעים של קלאב עם אותו סיגנון כמו של פעם מנסים לרגש ולהקסים... וזה מה לא כמו פעם.. כאילו שקלאב טראנס איבד את חוש הריגוש בשבילי... לא חסרים להיטים טובים ויפים ומרגשים אבל אני מדבר בגדול הקטעים האינסטרומנטלים בעיקר
אני מעדיף אותו יותר עצבני היום |
|
|
| Flotser |
אני תמיד פחות מעדיף את העצבני, ומעדיף מלודיות מרגשות כמו שאתה אומר
וגם בסגנוות שהם בבסיס שלהם יותר עצבניים כמו דראם אנד בייס, או פסיי טראנס - אני תמיד מעדיף את הקטעים שהם פחות עצבניים ויותר מלאים מלודיות |
|
|
| YoraY |
סבבה..
(ובנימה של מורה..)
כן... עוד תשובות.. :p |
|
|
| Glenn-Holmes |
מממ הדבר הזה בולט מאוד ברוק תאמת
בתור אחד שגדל בימיו המוקדמים על רוק אני מודה שתמיד נמשכתי להרכבים שבאופיים הם טיפה יותר כבדים הרבה דיסטורשן גיטרות חשמליות וווקאליסט שמאמץ את מיתרי הקול אבל תמיד השירים שיותר אהבתי מההרכבים האלה היו השירים המרגשים בלדות הרוק השקטות שחודרות כל לב.
אז מה המצב במוזיקה האלקטרונית?
אני חושב שאני נמצא בעמדה שאני אוהב כל כך הרבה דברים שקשה לי למצוא תשובה חד משמעית
קחו לדוגמא את \השבוע האחרון הייתי בירושלים וקניתי ים דיסקים ישנים
למשל דיסק ישן אחד של מאריו פיו (מישהו זוכר אותו? לא משנה עלה 5 שקל דיסק מקורי אז למה לא)
בקיצור הדיסק הזה לא מתפשר ולא מרחם טכנו גבוה ומקפיץ ומאוד נהנתי אפילו שזה סגנון שאני לא שומע ביום יום הרגשתי חיבור ממש טוב למוזיקה
אבל מה חודר עמוק יותר בסופו של יום?
דיסק renaissance ibiza
של דיפ דיש מ-2001
לא חוכמה גדולה במקרה שלי מאחר ואני ידוע כבר כמה שנים כחובב פרוגרסיב מושבע והדיסק הזה לאוהבי פרוגרסיב האוס בעיקר יהיה פשוט תענוג צרוף
מה בנוגע לטראנס כמו השאלה שיוראי שאל מראש?
השנה מצאתי את עצמי כמיטב המסורת אוהב יותר את הקטעים המלודיים
בעיקר מבית אנגונה ביטס
nitrous oxide - north pole קטע שהפיל אותי חזק בהתאהבות במלודיה שם
וגם
dan stone - made in bahrain
יש עדיפות לסגנון היותר מלודי אבל כשמופיע לך משהו כמו גרסת 2006 של סאנדר ואן דורן לדארק רואסט שלו אז קשה להשאר אדישים |
|
|
| arik |
יפה!
אני אישית לא מוצא כלום מעניין בעצבני
ובקשר למלודיות נכון שפעם היו כמה קטעים שנגעו ללב כולנו
גם אני לא מתרגש מהמלודיות כמו פעם
אבל אני לא חושב שזה בגלל שהטראקים לא טובים.
לדעתי זה בגלל שיש קושי ליצור טראקים מקוריים ומיוחדים אבל מידי פעם יוצאים טראקים מאד נחמדים.
.בכל מקרה רק קצב לא מספק את גליי המוח שלי מלודיות יחודייות זה הדבר |
|
|
| YoraY |
תראו שנה שנתיים האחרונות תאמת הייתה לי מגמה מטורפת לטק טראנס (ועדיין יש כמובן!) כשזה נכנס חזק.
ובתקופה האחרונה אני באמת יותר פתוח למלודיות ולהקשבה ולנסות להתחבר לקסם שמנסה יוצר להעביר והקטע הוא שב 90-95% מהמקרים זה לא קורה עם כל הרצון הטוב.. לכן פתחתי תטרד הזה לשמוע מה יש לעם להגיד
חוץ מזה מזמן לא היה פה דיון מוזיקאלי טוב :) |
|
|
| Glenn-Holmes |
ואתה מוזמן לפתוח עוד דיונים כאלה
זה בהחלט נחוץ כאן |
|
|
| KrazyDJs |
למרות שרשמת לא לרשום את שניהם, אז שניהם :)
זה תלוי בסיגנון פשוט..
אם מדובר בפסייטראנס לרוב אני אעדיף משהו עצבני, מהיר מאוד, חופר, להתפרק בלי מלודיות שצריך להירגע מהן, אלא להתשתולל...
אם זה פרוג האוס או טראנס, אין הרבה מלודיות אבל כשיש, אני רוצה אותה רגועה, איטית, מתמשכת (פרוגרסיב :p )...
אם זה בסיגנונות ההאוס האחרים, פרנץ' האוס, אייביריק האוס, כל מה שמתקרב יותר לטרייבל, לניו יורק..אני רוצה את המלודיה שמחה, קצבית, לא מרגיעה ולא עצבנית..
וככה זה שונה בשאר הסגינונות... |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מממ הדבר הזה בולט מאוד ברוק תאמת
בתור אחד שגדל בימיו המוקדמים על רוק אני מודה שתמיד נמשכתי להרכבים שבאופיים הם טיפה יותר כבדים הרבה דיסטורשן גיטרות חשמליות וווקאליסט שמאמץ את מיתרי הקול אבל תמיד השירים שיותר אהבתי מההרכבים האלה היו השירים המרגשים בלדות הרוק השקטות שחודרות כל לב.
אז מה המצב במוזיקה האלקטרונית?
אני חושב שאני נמצא בעמדה שאני אוהב כל כך הרבה דברים שקשה לי למצוא תשובה חד משמעית
קחו לדוגמא את \השבוע האחרון הייתי בירושלים וקניתי ים דיסקים ישנים
למשל דיסק ישן אחד של מאריו פיו (מישהו זוכר אותו? לא משנה עלה 5 שקל דיסק מקורי אז למה לא)
בקיצור הדיסק הזה לא מתפשר ולא מרחם טכנו גבוה ומקפיץ ומאוד נהנתי אפילו שזה סגנון שאני לא שומע ביום יום הרגשתי חיבור ממש טוב למוזיקה
אבל מה חודר עמוק יותר בסופו של יום?
דיסק renaissance ibiza
של דיפ דיש מ-2001
לא חוכמה גדולה במקרה שלי מאחר ואני ידוע כבר כמה שנים כחובב פרוגרסיב מושבע והדיסק הזה לאוהבי פרוגרסיב האוס בעיקר יהיה פשוט תענוג צרוף
מה בנוגע לטראנס כמו השאלה שיוראי שאל מראש?
השנה מצאתי את עצמי כמיטב המסורת אוהב יותר את הקטעים המלודיים
בעיקר מבית אנגונה ביטס
nitrous oxide - north pole קטע שהפיל אותי חזק בהתאהבות במלודיה שם
וגם
dan stone - made in bahrain
יש עדיפות לסגנון היותר מלודי אבל כשמופיע לך משהו כמו גרסת 2006 של סאנדר ואן דורן לדארק רואסט שלו אז קשה להשאר אדישים |
וואי אילן אין לך מושג כמה חסר לי הקטע של המצעד שלך...
אני חייבת להוריד טראקים חדשים אני כבר לא בעניינים
מה דעתך לתת לנו איזו רשימה מעודכנת???? |
|
|
| Glenn-Holmes |
וואוו היו ימים למצעד אהה?
היום אני שומע גם דברים רגועים יותר :)
יש תוכניות רדיו למה מצעד? :D |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
וואוו היו ימים למצעד אהה?
היום אני שומע גם דברים רגועים יותר :)
יש תוכניות רדיו למה מצעד? :D |
לההה אין לי זמן לעקוב אחרי תוכניות ... |
|
|
|
|