|
Misja Helsloot & Johan Gielen live @ ID&T Radio
|
View this Thread in Original format
| tijs08 |
Voor diegene die het nog niet wisten:
Dinsdag 12 Maart = 19:00 - 21:00 Clubmix: Misja Helsoot
Woensdag 13 Maart 19:00 - 21:00 Clubmix: Johan Gielen
Ik ben wel benieuwd naar die mix van Misja, dat zal waarschijnlijk wel vernieuwend zijn aangezien we van hem haast geen live sets hebben :D
Die van Gielen kan ik al bijna dromen ;)
Greetzzz |
|
|
| Muppet |
We hebben nu eindelijk id-t radio hier in de regio dus kan ik eindelijk gaan luisteren....ben ook benieuwd naar de set van misja...van gielen kunnen we nu de tracklist gaan maken
Greetz Muppet |
|
|
| DJ_Siesta |
| hey thnx die misjah helsloot heeft tog ook een vinyl van southern sun?? |
|
|
| DJ Bazz |
| wordt ff luisteren morgen/overmorgen als ik niet van mijn eigen draaitafels af kan blijven:) |
|
|
| Menno |
Dat wordt zeker ff luisteren morgen avond naar Misja...ik heb hem 2 weken geleden hier in Scanners gehoort(hij komt zaterdag weer) en dat was heel lekker. Trance ala Tiesto...:)
In Gielen ben ik iets minder geinteresserd omdat ik denk dat ie dezelfde set als op TE zal draaien...:( |
|
|
| Ruben_Dubbink |
als Misja net zo draait als een tijdje geleden in Lucky,
dan wordt dat echt een topsetje! Die gast draait echt relaxed!
Denk dat ik nog wel ga luisteren,
GreetZ RubDub |
|
|
| Ding Chavez |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
hey thnx die misjah helsloot heeft tog ook een vinyl van southern sun?? |
Haha wat hebben we daar gister in #taforum over gelachen zeg. Schijnt dus zo te zijn dat Misja de radio rip op een lakker heeft laten persen. Jaja, je leest het goed, l33m as can be :D
GreetZ, DC |
|
|
|
|