|
Band of Brothers (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Gurian |
ik vindt het ook een super goede en realistische serie.
Kijk ook elke week als ik kan en anders neem ik het op.
Wat ik heb gehoord is dat de hele serie op een videoband uit. Dus
dan moet ik die maar gaan aanschaffen :D |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Gurian
ik vindt het ook een super goede en realistische serie.
Kijk ook elke week als ik kan en anders neem ik het op.
Wat ik heb gehoord is dat de hele serie op een videoband uit. Dus
dan moet ik die maar gaan aanschaffen :D |
Videoband? hehe wordt steeds leuker. Denk je dat zo'n 12 uur beeldmateriaal op een videoband kan? lol naja wonderen zijn de wereld nog niet uit |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Videoband? hehe wordt steeds leuker. Denk je dat zo'n 12 uur beeldmateriaal op een videoband kan? lol naja wonderen zijn de wereld nog niet uit |
Ja toch???
Alle afleveringen van Friends staan toch ook op een videoband :D |
|
|
| basvh |
| ben met carnaval vergeten te kijken en daardoor een aflevering gemist, ik vind het dan niet meer leuk om te volgen en heb sindsdien het niet meer gevolgd |
|
|
| PCP2017 |
BoB rulez, beste WWII serie/docu ooit gemaakt!!!!!
BBC heeft BoB al in november uitgezonden, toen alles geteept en heb ze nu allemaal al zekerz 3 keer ofzo gezien!
Meeste afleveringen zijn pretty kewl maar niet allemaal, enkele zijn beetje overdreven.
Erg indrukwekkend allemaal en super realistisch!!
Check maar eens BoB voor veel info over de manier waarop het gemaakt is.
Of de BBC site van BoB : BBC BoB Homepage
"We're supposed to be surrounded!" |
|
|
| Henkie_henk |
Jaaaa
--BoB-- de best!
Die laatste aflevering was wel redelijk grofjes ja.. dat ze dat kamp ontdekte.. maarja echt leuk was het toen ook niet..
vind trouwens film als.. enemy @ the gates ook kewl.. Das met zon dikke leete sniper.. dikke skillz.. gave film.. Niet zoiets als BOB hoor.. dit is meer zon amerikaanse productie..
saving private ryan vink ook nog wel kewl.. alhoewel k em wel al 5 keer heb gezien.. (op dvd 3 jr gelej al)
k gaat ff gamepeje spelen check jullie laterz |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Blup Blup...
- Band Of Brothers - 01 - Currahee
725 MB
- Band Of Brothers - 02 - Days Of Days
529 MB
- Band Of Brothers - 03 - Carentan
643 MB
- Band Of Brothers - 04 - Replacements
604 MB
- Band Of Brothers - 05 - Crossroads
783 MB
- Band Of Brothers - 06 - Bastogne
689 MB
- Band Of Brothers - 07 - The Breaking Point
795 MB
- Band Of Brothers - 08 - The Last Patrol
790 MB
- Band Of Brothers - 09 - Why We Fight
799 MB
- Band Of Brothers - 10 - Points
799 MB
Band Of Brothers - The Making Of 313 MB
Dus mocht je nog 7,13 GB (7.657.750.528 bytes) vrij hebben op je HD :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Dus mocht je nog 7,13 GB (7.657.750.528 bytes) vrij hebben op je HD :D |
Petrus stuurt ze allemaal naar je op :p |
|
|
| Trunks |
Hehehe ik heb ze alle 10 op divx op cd !!!!
nu jullie weer...
Grz Trunks... ;)
Cya all |
|
|
| TimeportE |
| zoals ik al zei, ik heb band of brothers nie gevolgd maar heb net wel eff een goede oorlogfilm gekeken.. we were soldiers.. echt aan te raden, net zoals black hawk down, allebei echt goede films.. (wel redelijk amerikaans maar minder als je zou verwachten!) |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by TimeportE
zoals ik al zei, ik heb band of brothers nie gevolgd maar heb net wel eff een goede oorlogfilm gekeken.. we were soldiers.. echt aan te raden, net zoals black hawk down, allebei echt goede films.. (wel redelijk amerikaans maar minder als je zou verwachten!) |
Ja?? ow.. misschien kijk k em nog welles dan.. svcd is iig vcd kwalie man.. kan netzogoed me lenzen niet in hebbe..
begin was meteen fijn he.. met die gastjes.. zon soldaatje.. zo.. hey wat is dat nou wat tegen me helm vliegt.. ooo hersentjes van dat mannetje naast me.. |
|
|
| M_Peror |
| Geweldige serie heb helaas 1 aflevering gemist en ik had me nog zo voorgenomen ze allemaal te kijken... :( |
|
|
|
|