| MoSH_MaN |
טוב אז חשבתי לפרסם לכם כאן את המשחק מנג'ר באינטרנט הכי אדיר בעולם!
קראו לזה פעם
Twohalves
לפני איזה יותר מחצי שנה
והייתי משחק שם עם עוד כמה ואני מכיר את האדמין כל כך טוב ,אבל אז זה היה סתם מכוער אבל אדיר...
היה לו פרוייקט והוא צקריך לפתח אותו והיום הוא סיים אותו...והגיע הזמן להריץ עונת ניסיון בחינם...
כן ,כן אחר כך זה יעלה כסף 40 שקל לחודשיים... אבל זה לא נורא!
זה ממש ממש אדיר אני מבקש שתפרסמו את זה בכל מקום שאתם יכולים ושיותר ויותר אנשים ירשמו לזה ,עד יום שישי לא יהיה עידכון אבל תרשמו עכשיו!!! :)
כאן!!! |
|
|