return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
משחק מנג'ר באינטרנט לכל מי שרותה פשוט ענק!
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
טוב אז חשבתי לפרסם לכם כאן את המשחק מנג'ר באינטרנט הכי אדיר בעולם!

קראו לזה פעם
Twohalves
לפני איזה יותר מחצי שנה
והייתי משחק שם עם עוד כמה ואני מכיר את האדמין כל כך טוב ,אבל אז זה היה סתם מכוער אבל אדיר...
היה לו פרוייקט והוא צקריך לפתח אותו והיום הוא סיים אותו...והגיע הזמן להריץ עונת ניסיון בחינם...
כן ,כן אחר כך זה יעלה כסף 40 שקל לחודשיים... אבל זה לא נורא!
זה ממש ממש אדיר אני מבקש שתפרסמו את זה בכל מקום שאתם יכולים ושיותר ויותר אנשים ירשמו לזה ,עד יום שישי לא יהיה עידכון אבל תרשמו עכשיו!!! :)

כאן!!!
MoSH_MaN
ועוד משהו יש מיליון ליגות מכל העולם! וכן יש ליגה ישראלית

כל ליגה 12 קבוצות ויש 4 ליגות לכל ארץ

וכן מכבי הרצליה ליגה 1 בבוני יהודה ליגה 4!!
Hell_Copter
חחחחחח
למי אכפת ממשחק כזה דפוק
העיקר שבני יהודה עוד רגע ליגה 1
ובבוני הרצליה בקרוב ליגה 4
MoSH_MaN
זה היה בצחוק
אבל זה לא משחק דפוק
yahel222
שמע אני מת על מנג'ר CM3
אז נראה איך זההה

מה יש להפסיד :eyes: :eyes:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
זה היה בצחוק
אבל זה לא משחק דפוק


תרגע אחי... הכל בצחוק
אני לא מכיר את המשחק בכלל
MoSH_MaN
אני רגוע אחות שלו
Hell_Copter
אז הכל בסדר דוד שלה
yahel222
דווקא די נחמד
אבל אצלי זה די איטי יכול לבאס ת'תחת

ולמה אין שמות אמיתיים
MoSH_MaN
זה היה דפוק אם זה היה שמות אמיתיים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement