|
ביתר אלופה
|
View this Thread in Original format
| Dj Alex (ISR) |
בתור אוהד חיפה שרוף
ביתר אלופהההההההההההההההההההההההההההההההה |
|
|
| Glenn-Holmes |
| איך שהם נראו לפחות כרגע אני מה זה לא מסכים איתכם |
|
|
| Meltdown |
עם כל הצער שלי על ההפסד של הפועל, בתור אוהד הפועל, מה עשיתם מבית"ר בדיוק, צ'לסי של ישראל???
לא בכל יום ובכל משחק, הם ייתקלו בקבוצה פראיירית שהחלוצים והקשרים שלה משחקים משחקי אגו ולא מוסרים אחד לשני (טועמה לא מסר ליוליץ' בשני מקרים), ובשני מגנים כל כך חלשים וכך נוצר פתח לבית"ר לחזור למשחק
נכון שגם חיפה לא נראית טוב עד עכשיו, אבל אין סיבה כרגע כבר לנסות ולקבוע עובדות, כאשר יש עוד 31 מחזורי ליגה, לא בכל משחק, ההתקפה של בית"ר תגיע ל 4-5 מצבים של נגיחות חופשיות מהרחבה |
|
|
| KrazyDJs |
יש כמה סוגים של אוהדים..
יש לי 2 חברים אוהדי בית"ר, אחד מהם היה במשחק והוא מספיק ריאלי כדי לדעת שהכל עוד פתוח...הוא חושב ויודע שבית"ר משחק די טוב, יש להם סגל רחב וכל שחקן כמעט יכול להתאים לקבוצת צמרת אחרת בליגה שלנו...
מצד שני יש לי חבר אחר שלא הלך לאף משחק של בית"ר, לפחות לא בטדי...ואני בספק אם גם למשחק פה באיזור (קריית אליעזר ז"א), והוא כבר יוצא בהצהרות של "בית"ר אלופה".
תירגעו. בתור אוהד חיפה אני יודע שההתחלה שלנו לא בשמים, אבל אין מה לעשות מכאן אפשר רק להשתפר ולהתקדם, ומי יתן וזה יקרה גם באירופה וגם בליגה...
לא יודע מה יהיה בסוף שנה, בית"ר לפי 2 המחזורים נראית המועמדת הכי חזקה..
אבל הכל עוד פתוח..
ואל תשכחו שכמו שהם עפו מאירופה, הם יכולים לעוף גם מהמקומות הראשונים בטבלה... |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
|
בוא נתפשר על זה שברסה אלופה?
:haha: :haha: |
|
|
| YoraY |
חבר'ה בואו נודה
האימפריה האמיתית:
מכבי נתניה
:disbelief :disbelief :disbelief |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by YoraY
חבר'ה בואו נודה
האימפריה האמיתית:
מכבי נתניה
:disbelief :disbelief :disbelief |
בני לוד |
|
|
| epsilon1 |
היום כפר סבא מפרקת את בית"ר
והלוואי ואתבדה |
|
|
| Dj Black |
| quote: | Originally posted by epsilon1
היום כפר סבא מפרקת את בית"ר
והלוואי ואתבדה |
3-0 |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by Dj Black
3-0 |
התבדיתי :D |
|
|
| Glenn-Holmes |
3-2 בסוף...
כפר סבא כמעט עשתה את הבלתי יאומן |
|
|
|
|