return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
המדריך המלא כיצד להסיט את תשומת הלב ששחר גונב מטרדים בחזרה אל הנושא של הטרד
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
אני באמת חושב שהגיע הזמן שנפתח דבר כזה
שחר ידוע כאחד שאיכשהו בלי שנשים לב לוקח טרדים תמימים ומכניס אליהם כל מיני דברים לא קשורים שגוררים אותם לאופ טופיק גדול

עד כאן!

מעכשיו ננהג באותה מטבע

דוגמא אחת כבר יושמה מעל דפי הפורום

שחר אמר לנו ששאלו אותו מאיזה סוכנות הוא
התגובה הרצויה: "גם את אלי שאלו והוא ענה שהוא מאילטה"
ברור לחלוטין שמכאן אפשר לחזור לדבר על מוזיקה

כששחר אומר
"הנה תמונות שצלמתי של הגוף שלי תראו איזה שווה אני"

שימו תמונת עירום של קארל קוקס ותכתבו
"מה אתה מתלהב קבל תתמונת עירום של הבחור הזה אהה? מה אתה אומר?
טוב נו אתה מנצח ביופי אבל כשיהיה לך הכסף שלו והבנות שלו נרשה לך לפתוח תפה בנושא שוב"

כששחר אומר
"החברה הקודמת כבר זרקתי קבלו תמונה של החברה החדשה"

אתם תענו לו
מוזר בדיוק אותה תמונה מופיעה באטרף בעמוד 5 של המסיבה מחמישי במקסים והיא היתה עם מישהו שלא דומה לך
דרך אגב היתה מוזיקה פצצה באמת כדאי להמליץ על ימי חמישי במקסים
(פרסומת סמויה- עכשיו שחר יתעצבן על זה בטח...:rolleyes: )



יאללה אתם מוזמנים להוסיף

וכמובן ליישם בשטח
:D
Shahar
יש פה כמה דברים שקשה לממש
ואני גם לא בטוח שירצו לממש

מי רוצה לראות את קארל קוקס ערום
ומי אמר שיש לו יותר בנות

ודבר עוד יותר לא הגיוני
אף חברה שלי לא תהיה במסיבה במקסים :D

ובקשר לפרסומות סמויות זה באמת מעצבן אותי
אתה לא מבין כמה
גם בכוכב נולד בגמר צביקה הדר המזדיין הזה עשה פרסומת להראל סקאת ונינט ומממממש התעצבנתי
פשוט גועל נפש לדחוף פרסומות לכל מיני דברים בתוך תוכניות או משו
uzi
עזוב אילן, לשם מה להתחיל מריבות! :D
שחר, אני מפגן לך. ביי!
KrazyDJs
כובד נולד בכלליות זה גועל נפש...
Shahar
quote:
Originally posted by uzi
עזוב אילן, לשם מה להתחיל מריבות! :D
שחר, אני מפגן לך. ביי!


למה מריבות
זה בצחוק
YoraY
חחחחח איזה טרד ביזארי




אילן אני שמח שהדברים שאמרתי באו לידי ביטוי ואני מקווה שמעכשיו יהיה פה יותר אירגון...

הנה עובדה שמחחמת את הלב.. אלי כותב יותר מ2 פוסטים ביום
:D
Black Dragon
יותר מ3 ביום :)
תאכלס אני חושב על דברים קדימה שאפשר לעשות עם הפורום הזה רק צריך להשקיע
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Shahar

מי רוצה לראות את קארל קוקס ערום
ומי אמר שיש לו יותר בנות


אם הייתי בחורה הייתי עושה לקארל קוקס טובה כדי לקבל חינמים לספייס :rolleyes:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אם הייתי בחורה הייתי עושה לקארל קוקס טובה כדי לקבל חינמים לספייס :rolleyes:


יש אנשים שיעשו הכל בשביל חינם...

אולי כל משאתה צריך זה רק לגרום לקארל לחשוב שאתה בחורה...

תן לו 2 לואי ויטון ואני בטוח שהעניין סגור :D
DjChook
אלי דווקא שאני טיפה יורד למחתתר אתה מתחיל "להציף" ;)

ולשטויות של אילן

יש לי דרך יותר טובה
אחרי כל משפט של שחר שמישהו ירשום
+1

והבא בתור פשוט ימשיך מהפוסט ששחר הגיב עליו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement