|
ספק של דנון בארץ?
|
View this Thread in Original format
| DJ-Energy |
| מישהו יודע ת'מספר?!?! |
|
|
| Dj Moriano |
זה א.ב. אלקטורוניקה
אין לי את המספר אבל אני יכול לנסות להשיג לך למחר.....
ויובל ממך בתור מוד אתה צריך לדעת שיש ט'רד מיוחד... ;) |
|
|
| oDrori |
תקשיב אם אתה רוצה לקנות דנון... הכי טוב
א.ב. אלקטרוניקה
או אולי אפילו יותר טוב
מור אודיו
פשוט חייג 144 ובקש את המספר של מור אודיו בת"א
עכשיו שמע: אם אתה קונה באחת מהם, אז אני יכול לקנות בשמך ותקבל על זה הנחה
של
10% |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by oDrori
תקשיב אם אתה רוצה לקנות דנון... הכי טוב
א.ב. אלקטרוניקה
או אולי אפילו יותר טוב
מור אודיו
פשוט חייג 144 ובקש את המספר של מור אודיו בת"א
עכשיו שמע: אם אתה קונה באחת מהם, אז אני יכול לקנות בשמך ותקבל על זה הנחה
של
10% |
וואלה אחי??
מתאים לי לאללה
את זה אני רוצה לקנות:
http://planet.nana.co.il/yuvalta/dpdj151%2Ejpg
:)
Denon DP-DJ151 TT |
|
|
| Dj Moriano |
אחלה פטיפון לא יצא לי לעבוד איתו אבל יצא לי לעבוד עם דנון דומים והם אחלה של פטיפון.....
(אבל אחי אין לך ציוד.... (אפילו לא מיקסר |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אחלה פטיפון לא יצא לי לעבוד איתו אבל יצא לי לעבוד עם דנון דומים והם אחלה של פטיפון.....
(אבל אחי אין לך ציוד.... (אפילו לא מיקסר |
שיהיה לי
:rolleyes: :D |
|
|
| Dj Moriano |
אאההההה
אתה קונה שתי פטיפונים ושתי קומפקט
או פטיפון ושתי קומפקט |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אאההההה
אתה קונה שתי פטיפונים ושתי קומפקט
או פטיפון ושתי קומפקט |
פטיפון 1
2 קומפקטים |
|
|
| oDrori |
| אוקיי אני מניח שהדנון די טובים להתחיל... סידיס קנית כבר? אם את רוצה אני אקבל בטח גם עליהם הנחה בא.ב ומור אודיו... |
|
|
| Scorchio |
Israel - A.B. Noam Electronics
Phone: 972-3-5560893 Fax:972-3-5565772
Email: [email protected] |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by oDrori
אוקיי אני מניח שהדנון די טובים להתחיל... סידיס קנית כבר? אם את רוצה אני אקבל בטח גם עליהם הנחה בא.ב ומור אודיו... |
תגיד איפה נמצאים מור אודיו?
הם מוכרים פיוניר 100? |
|
|
|
|