|
כמה ארמין לוקח להופעה בארץ?!
|
View this Thread in Original format
| uzi |
כמה אתם יודעים שארמין לוקח להופעה בארץ?!
רשמו את מה שידוע לכם, אפשר גם שמועות!
אני יודע שהייתה תקופה שארמין היה מגיע לפה עבור 5000-6000 דולר, נכון?
אל תשכחו שארמין משמעותו קהל של עד 4000 אנשים! |
|
|
| DJMIKE |
| למה אתה מנסה לדעת משמועות? צור קשר עם האמרגן שלו |
|
|
| Terlah |
| היו ימים שראובן לובלין היה משלם לטיאסטו 200 דולר שינגן באומן....היו ימים |
|
|
| epsilon1 |
| התקופה הזאת לא רלוונטית לעכשיו...לא נראה לי שיש סיכוי שתוכל להביא אותו...(אבל הלוואי..מי יודע) |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by Terlah
היו ימים שראובן לובלין היה משלם לטיאסטו 200 דולר שינגן באומן....היו ימים |
כשהדולר היה
2.211 ? |
|
|
| Shahar |
יוהן בטיאלוי ב 2003 לקח 6500$ לשעה לפי השמועות
אני זוכר שדברנו על זה אפילו |
|
|
| Black Dragon |
| יוהן גילן הגיע לדום בפעם האחרונה לא יותר מ2500 יורו |
|
|
| epsilon1 |
| אפחד לא ענה לו עדיין...כמה ארמין לוקח להופעה? |
|
|
| Black Dragon |
זה תלוי באירוע וכמות קהל
אני מאמין שארמין לקח משהו כמו 5500 - 6000 יורו כשהוא היה באומן
זו הסיבה שסמסונג היו ספונסרים
מי שלא יודע, חברות סלולריות הן בן החברות עם התקציב לחסויות ושיווק בין הגדולות שיש
מי שזוכר את ההזמנה של ארמין..אז צד אחד היה פירסום מלא של מכשירי סמסונג וצד שני פרסומת של האירוע עם ארמין
אני מאמין שהם כיסו לפחות חצי מהעלות של ארמין |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Dj Alex (ISR)
כשהדולר היה
2.211 ? |
לא כשטיאסטו לא היה ראשון..... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by DvJ
לא כשטיאסטו לא היה ראשון..... |
הדולר היה אז אבל פחות או יותר באיזור ה-3 שקל...
מצחיק לחשוב על זה עכשיו |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
הדולר היה אז אבל פחות או יותר באיזור ה-3 שקל...
מצחיק לחשוב על זה עכשיו |
נכון וטיאסטו לא היה כזה שם בעוללם.... |
|
|
|
|