|
נקסט הפקות חוזרים?
|
View this Thread in Original format
| uzi |
קבלתי פתאום טלפון ויחצן של נקסט הפקות אמר לי שהם חזרו והם יעשו מסיבה עוד החודש, אם אני לא טועה...
השאלות המתבקשות:
1) אתם באמת מאמינים שהם יביאו לפה אומנים מיוחדים?
2) אתם באמת מאמינים שאיכות המסיבות תשתנה?
3) מה אתם יודעים על מה שעומד להיות? |
|
|
| Black Dragon |
גדול אתה עוזי
הרגע דיברנו בטלפון ושנינו פתחנו טופיק על נקסט
תכנס לטופיק שלי ותקרא |
|
|
| uzi |
חחחחחחחח! :D
חזרתי ללמוד, ביי! |
|
|
|
|