return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
נקסט הפקות חוזרים?
View this Thread in Original format
uzi
קבלתי פתאום טלפון ויחצן של נקסט הפקות אמר לי שהם חזרו והם יעשו מסיבה עוד החודש, אם אני לא טועה...
השאלות המתבקשות:
1) אתם באמת מאמינים שהם יביאו לפה אומנים מיוחדים?
2) אתם באמת מאמינים שאיכות המסיבות תשתנה?
3) מה אתם יודעים על מה שעומד להיות?
Black Dragon
גדול אתה עוזי
הרגע דיברנו בטלפון ושנינו פתחנו טופיק על נקסט
תכנס לטופיק שלי ותקרא
uzi
חחחחחחחח! :D
חזרתי ללמוד, ביי!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement