return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Iemand naar Ferry's 3 uur set in de Matrixx Nijmegen a.s. zaterdag??
View this Thread in Original format
blighty
Hi all,

Gaat een of meerdere van jullie TA's naar de Matrixx a.s. zaterdag waar Ferry een 3 uur durende set draait? Ik zal in ieder geval aanwezig zijn en ben natuurlijk altijd in de mood voor een meeting :)

Greetings,
Blighty
Ding Chavez
Helaas...... Een van de beste avonden deze maand in de Matrixx en dan zit ik in Ierland :/
Maarja, voor degenen die gaan have loads of phun en zorg ff dat het publiek een keertje te zien krijgt wat feesten is... Nu zijn jullie vast met meerderen die dat wel weten, want publiek is echt ruk daar =]
En ow ja, 23 maart ook ff allemaal komen naar tom harding en JP, dan ben ik er wel weer :D

GreetZ, DC
blighty
Hi,

Ja, lekker, de 23ste heb ik een etentje,...:(

We meeten nog wel een keer in de Matrixx! :)

Greetings,
Blighty
TimeportE
ja idd.. meeten zullen we zeker nog een keer, nie bij ferry want dan zit ik in pw week.. (en ik heb nog steeds het probleem kwa leeftijd, tenzij ik met iemand jullie meekan :)) .. misschien ga ik kijken om naar jp en harding te gaan.. ook werk ik aan de magik music night in de o in arnhem! :) hopelijk gaat het lukken..
!_PeTrUs_!
IK bewaar Ferry mooi voor Qontact. ik heb dit weekend al wat anders volgens mij, weet alleen niet wat :D
-TAIS-
quote:
Originally posted by Ding Chavez
En ow ja, 23 maart ook ff allemaal komen naar tom harding en JP, dan ben ik er wel weer :D


Me 2 :)
mr.marcello
Nee, dit weekend ga ik naar Club <> in Arnhem om Tom Harding en Isaac te begroeten. Lijkt me wel aardig!!! :D :D
Misschien op 30 maart naar Ferry Corsten (ook in Club <> Arnhem).

Met vriendelijke groet.
tango
Ik ben erbij :)

grtz,
TNG
blighty
Hi,

quote:
Originally posted by tango
Ik ben erbij :)

grtz,
TNG


Ja hey, ga je naar de Matrixx?? :) Misschien kunnen we daar effe meeten ofzo. Stuur maar een PM. Dan spreken we wat af.

Greetings,
Blighty
T.H.C.
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
IK bewaar Ferry mooi voor Qontact. ik heb dit weekend al wat anders volgens mij, weet alleen niet wat :D



sja dat is dit, had me een beetje vergist...Petrus en ik gaan ook proberen te gaan, weet alleen nog niet hoe, moeten nog auto regelen ofzo, heb geen zin in weer zo'n stoere trein actie..:D

T.H.C.
owja weet iemand dan misschien ook waar je kaarten kan halen?
Akira
quote:
Originally posted by T.H.C.
owja weet iemand dan misschien ook waar je kaarten kan halen?

Volgens mij is daar geen voorverkoop van...dus gewoon aan de deur..anders kijk es op www.matrixx.nl

Ja ik ben helaas niet van de partij zou er graag heen zijn gegaan ondanks de vele sjonnen en anita's maar ja ik heb al afgesproken om naar de powerzone te gaan...beetje clubben op mark van dale ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement