return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Remember the AIDS-Injection-Scandal ??
View this Thread in Original format
TranceGiant
Phhhh heheheh...those austrians kill me
Remember, 2 years ago, in summer how every1 ted in his pants cause of the rumors of the guys that were said to have AIDS injections with them and infected ppl in discoteques?
Anyway after all that time wegot the same here too, now that i know that its bull i just can laugh at them paniced ppl here...ppl run to hospitals worrying..clubs are empty..
damn

Btw:Ive seen Kai Tracid this friday...ing sensational! So hard, so fast, so good
:D
DJ-Kreing^^
סיפרו לי שעשו את זה גם השנה בצמח
זה אשכרה דבר מפחיד, אפילו עם מי שדקר את עצמו לא חולה באיידס, הוא עובר עם הסיכה הזאת ודוקר עוד מאות אנשים ויכול להיות שאחד מהם חולה באיידס
אחד סיפר לי שהוא היה באיזה מסיבה והוא ראה מישהו בא לדקור איזה ילד שרקד לידו אז הוא תפס אותו והוריד לו את המכות של החיים שלו
Hell_Copter
תאמין לי קריינג עשה כמו שצריך
אני זוכר שהייתי לפני שנתיים עם חברים שלי באילת ובלילה האחרון הם פשוט פחדו לצאת מהמלון אז נשארנו כל הלילה בפנים
אני לא פחדתי כי רציתי לבלות אבל לא הייתי יוצא לבד
גם כל לילה הלכנו לדיסקוטק ככה שגם נמאס להם קצת... הם לא הכי אוהבים דיסקוטקים
DjChook
תשמעו
האנשים שהתחילו להפיץ את זה ממש מפגרים
גם אם הם סתם חשבו על זה ולא מבצעים את זה
זה נתן רעיונות לפוווול אנשים לעשות מעשים כאלה נוראיים
והאנשים המטומטמים שמעבירים את ההודעות שרשרת האלה באייסיקיו
רק יותר חוטאים, כי הם מסבירים לעוד ועוד אנשים על החראות האלה
ואיזה פשוט זה...

קיצר, פשוט אל תעבירו מכתבי שרשרת !
Hell_Copter
אני לא מעביר אףף פעם מכתבי שרשרת
אני שונא ששולחים לי
אני לא קורא את זה בדרך כלל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement