|
Remember the AIDS-Injection-Scandal ??
|
View this Thread in Original format
| TranceGiant |
Phhhh heheheh...those austrians kill me
Remember, 2 years ago, in summer how every1 ted in his pants cause of the rumors of the guys that were said to have AIDS injections with them and infected ppl in discoteques?
Anyway after all that time wegot the same here too, now that i know that its bull i just can laugh at them paniced ppl here...ppl run to hospitals worrying..clubs are empty..
damn
Btw:Ive seen Kai Tracid this friday...ing sensational! So hard, so fast, so good
:D |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
סיפרו לי שעשו את זה גם השנה בצמח
זה אשכרה דבר מפחיד, אפילו עם מי שדקר את עצמו לא חולה באיידס, הוא עובר עם הסיכה הזאת ודוקר עוד מאות אנשים ויכול להיות שאחד מהם חולה באיידס
אחד סיפר לי שהוא היה באיזה מסיבה והוא ראה מישהו בא לדקור איזה ילד שרקד לידו אז הוא תפס אותו והוריד לו את המכות של החיים שלו |
|
|
| Hell_Copter |
תאמין לי קריינג עשה כמו שצריך
אני זוכר שהייתי לפני שנתיים עם חברים שלי באילת ובלילה האחרון הם פשוט פחדו לצאת מהמלון אז נשארנו כל הלילה בפנים
אני לא פחדתי כי רציתי לבלות אבל לא הייתי יוצא לבד
גם כל לילה הלכנו לדיסקוטק ככה שגם נמאס להם קצת... הם לא הכי אוהבים דיסקוטקים |
|
|
| DjChook |
תשמעו
האנשים שהתחילו להפיץ את זה ממש מפגרים
גם אם הם סתם חשבו על זה ולא מבצעים את זה
זה נתן רעיונות לפוווול אנשים לעשות מעשים כאלה נוראיים
והאנשים המטומטמים שמעבירים את ההודעות שרשרת האלה באייסיקיו
רק יותר חוטאים, כי הם מסבירים לעוד ועוד אנשים על החראות האלה
ואיזה פשוט זה...
קיצר, פשוט אל תעבירו מכתבי שרשרת ! |
|
|
| Hell_Copter |
אני לא מעביר אףף פעם מכתבי שרשרת
אני שונא ששולחים לי
אני לא קורא את זה בדרך כלל |
|
|
|
|