return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
YES YES YES!! äntligen!!
View this Thread in Original format
fruktsoppa
jag har blivit SUPREME TA!! :):):):):):):):)::D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
dbl
det var ju.. ehh.. intressant
Trancefella
Vad krävs för detta? Typ 1000 posts eller?:eek:
reveal
200 poster... men det spelar fan ingen som helst roll
doter
Ja vet inte ens va ja e här... ska kolla d nu..!
mindshooter
quote:
Originally posted by doter
Ja vet inte ens va ja e här... ska kolla d nu..!


Står under namnet.....har noll betydelse....för det speglar inte något om vem man är eller vad man vet eller hur länge man varit här ens... Det enda som är kul med den är när man kan ändra den själv :)
Det är runt 400 posts
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement