return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 3 
Bang! @ Pi 14.oktober - MISJA HELSLOOT [ITWT, Hyperstate]
View this Thread in Original format
plumbo
Bang! @ Pi Lørdag 14.oktober

I tranceavdelingen:
Misja Helsloot [Gesture Music, In Trance We Trust, NL]
Kimito Lopez [Fundamental, Drizzly]
Nicco Venjar [Ekstase, Bang!]

I houseavdelingen:
balErik [balErik.com] & plumbo [funkyplumbo.com] back 2 back




Misja Helsloot er en av de store nederlenderne som raidet Norge på slutten av nittitallet. Sammen med navn som Ferry Corsten og Tiësto utgjorde han eliten av besøkende trance dj’s og er blant annet kjent fra Hyperstate. I etterkant har han spilt verden rundt og startet et eget plateselskap, Gesture Music.
Nesten et tiår etter at han mixet In Trance We Trust 001 er han endelig tilbake i den norske hovedstaden. Dette er en gammel traver det virkelig er verdt å få med seg når han gjør et eksklusivt comeback i Norge!

Med seg denne kvelden får han support av Bang! sitt faste inventar. Kimito Lopez og Nicco Venjar starter kvelden i trancerommet, mens balErik og plumbo står for sexy og groovy house back 2 back hele kvelden i houseavdelingen.


For mer info se http://www.bangevents.net. Her kan du melde deg på mailinglista, laste ned opptak fra tidligere Bang! kvelder og se bildegalleri.


Lørdag 14.oktober
2 avdelinger, house og trance
PI i Storgata 24
ID: 18 ÅR - 100KR - 22:00 - 03:00
Lil-H
Dette var rather cheap ;) Hadde jo vært fett å tatt turen dit. Får se hvordan det går seg til, er tross alt helsloot =)
Kimito
This will rock the nite! :D
Ariah
hadde jeg fortsatt bodd i oslo så hadde jeg så jævlig dratt. misja står høyt i min bok etter itwt 001.

litt misunnelig nå :sadgreen:
nordboh
Er det noe billettsalg på forhånd her, eller selges det bare i døra? Kan vel fort bli fullt...
Kimito
Ikke noe forsalg desverre, og ja dette kan fort bli fullt. Tipset er å stille tidlig og nyte noen kalde i baren fra starten av...ettersom det som regel er nice price frem til 23:00 hvertfall :) :)

Det har blitt en liten endring. Sjekk posten to nedenfor for mer info
plumbo
artikkel om misja fra 2000 ;)

http://www.nattguiden.no/reportasjer/437
Kimito
BILLETTSALG!

OBS! Vi har fått avtale med Ljudia foreløpig om billettsalg! De som vil kan kjøpe billetten sin der. Annbefaler det fordi det kommer til å bli fullt hus. Ljudia ligger i Thorvald Meyers gate 33A ved Birkelunden på Grünerløkka i Oslo!

Om man kommer langveisfra og ønsker å reservere billett så kan man sende mail til [email protected] . Billetten må da hentes og betales før 21:00 før partyet etter avtale man mottar på epost.
Kimito
Ny artikkel i Nattguiden :)

http://www.nattguiden.no/reportasjer/1826

Bang Bang!
dj_alfi
consider me there

plumbo
Forsalg: 100,- på Ljudia Grünerløkka, Thorvald Meyersgate 33A, øverst ved Birkelunden.
Telefon: 21 69 40 10
nordboh
noen som tilfeldigvis vet når Ljudia har åpent?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement