return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Weekend 13/14/15 Oktober (pg. 2)
View this Thread in Original format
Glexx
quote:
Originally posted by mrcanon
Damn, de zaterdag wil ik naar Trancefusion dus kan ik nie naar Tiësto en de zondag kan ik ook nie gaan want de maandag is't school :whip:

Ik zit met hetzelfde probleem, maandag school :confused:
En Metropolis is toch wat ver ...

Ja, waarschijnlijk dan toch naar La Rocca gaan, en 's morgens zie ik wel :D
Real
quote:
Originally posted by mrcanon
piske?

Mietje in het plat Zuiderkempens. :wtf:
mrcanon
quote:
Originally posted by Real
Mietje in het plat Zuiderkempens. :wtf:

Ok thx :p T'zal afwachten zijn hoe mijn lessenrooster is, maar ik vrees ervoor. Dit jaar is het lessenrooster bijna volledig gevuld, dus ja :mad:
Push2005
Dan gade nekeer ni naar school :p
Kga wellicht ook nie gaan :)
mrcanon
quote:
Originally posted by Push2005
Dan gade nekeer ni naar school :p
Kga wellicht ook nie gaan :)

Derde jaar bevat veel labo's en da brost ge zo maar nie, ge zijt da verplicht, ge moet van sommige zelfs serieuze nabewerkingen maken, dus daar kan ik dan zeker nie onderuit.
Phortastic
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Pulse Factory zie ik zwaar zitten, de rest zegt me eerlijk gezegd niet veel :)

ing 200km :whip:
mrcanon
Ik ga zeker naar Trancefusion, is hier maar kwartier vandaan.
djcresto
Trancefusion, pulse factory of tiesto @ la rocca zie ik wel zitten. Week ervoor ook al intuition invites. Moeilijke keuzes.
Config
tzal trancefusion worden.. redelijk dicht bij de deur, mag ik zeker niet laten liggen, bovendien draait Menno nooit echt veel techtrance dus weet ik al zeker dat ik een paar vette nummers ga horen :) Elof's set op TL vond ik 1 van de beste van de hele dag, dus als ie op dat elan wat doorgaat en afsluit met wat goeie trance dan wordt dat zeker een plezant avondje :D + dan moet YDR ook nog draaien :tongue2
FUSyke
Fri 13/10 > Tom De Neef @ Replay:toocool:

Real
quote:
Originally posted by FUSyke
Tom De Neef @ Replay:toocool:

Wow klinkt goe. :):):)
Mr_Pedro
Geschift weekend idd!! :eyespop:

Dat wordt vrijdag Tom De Neef @ Replay, zaterdag Trancefusion, en als't nog efkes kan de zondag Tiesto @ La Rocca. Dit moet het weekend van het jaar worden :crazy: :tongue2 :)

Kzou graag es Pole Folder ook horen, ma tzal voor een andere keer zijn.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 
Privacy Statement