return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Afrijden..Hoe erg is het? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Xilver
Bij 'afrijden' heb ik nochtans een geheel andere, sexuele, connotatie in mijn hoofd. Of misschien ligt dat gewoon aan mijn pervers brein.
anke
vertel
MikeVee
Eerst je identiteitskaart inscannen en hier posten om te laten zien dat je wel +18 bent. nadien worden alle xxx-rated topics voor je zichtbaar.
robin
Heb ie het nou gehaald?
Donna
Ergens in t Gooi?

Sjees dude,vraag je personal shrink om raad!
AirPole
Afrijden zuigt enorm. Heb er 3x over gedaan, onder andere omdat ik de 1e keer (and I quote) 'te voorzichtig was'... Lol?

Anyway, als je gewoon je kop erbij houdt, de regels goed naleeft en laat zien dat je goed inzicht hebt dan redt je het wel. Als iemand bijvoorbeeld zegt dat je bij het volgende stoplicht links af moet, en de rijbaan links is al teringdruk, ga dan gerust al heel vroeg op de linkerbaan rijden. Dat heeft mij gered de laatste keer, 3.5 jaar geleden al weer. Succes man!
robin
quote:
Originally posted by Donna
Ergens in t Gooi?

Sjees dude,vraag je personal shrink om raad!


:D

Als het kon had ie vast graag in pauper almere afgereden (dat zou TE simpel zijn :D ) dichtsbijzijnde cbr zit nou eenmaal in bussum (randje bussum, dus je zit zo in hilversum, laren etc etc)
Frenkieee
quote:
Originally posted by robin
Heb ie het nou gehaald?

Nog steeds geen reactie... heeft ie zich te pletter gereden? :thepirate
Remy D
Het was tyfusgaar, had het pas na 6x :eek: :eek:

1ste keer werd ik wel hard genaaid en zakte ik om niks daarna werd ik per keer zenuwachtiger. :rolleyes: Maarja uiteindelijk toch een keer gehaald :tongue2
Config
1 gouden raad: genoeg in je spiegels kijken, want daar letten ze overal enorm veel op, en ja vooral rustig blijven he.. Als ge iets misdoet niet panikeren maar gewoon rustig en geconcentreerd verder doen, komt zeker in orde dan :)

robin
Je moet gewoon doen wat je in de les ook doet.. als tips van mensen vooraf aan je examen je er doorheen moeten helpen gaat het niet goed komen :o
AirPole
quote:
Originally posted by robin
Je moet gewoon doen wat je in de les ook doet.. als tips van mensen vooraf aan je examen je er doorheen moeten helpen gaat het niet goed komen :o


Hey sletje!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement