| YoraY |
ענה על 3 מתוך 20 השאלות שלפניך - כל שאלה תזכה אותך בריליס חדש מבית אבי ביטר רקורדז
למי יש הכי הרבה ג'יגה?
של מי הכי חדש?
של מי הכי יקר?
של מי הכי מעפן? :)
כמה הוא חשוב לכם?
איך אתם הולכים איתו? (בכיס ביד על הצוור..)ד
ושאלת בונוס:
למי יש את ההכי קטן?
טוב כולם יודעים למי יש הכי קטן תכלס..
אבל אני מזכיר: נגני אמ פי 3
;) |
|
|