return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
הנגן אמפי3 שלכם
View this Thread in Original format
YoraY
ענה על 3 מתוך 20 השאלות שלפניך - כל שאלה תזכה אותך בריליס חדש מבית אבי ביטר רקורדז






למי יש הכי הרבה ג'יגה?

של מי הכי חדש?

של מי הכי יקר?

של מי הכי מעפן? :)

כמה הוא חשוב לכם?

איך אתם הולכים איתו? (בכיס ביד על הצוור..)ד


ושאלת בונוס:

למי יש את ההכי קטן?

טוב כולם יודעים למי יש הכי קטן תכלס..
אבל אני מזכיר: נגני אמ פי 3
;)
YoraY
כל הנגנים שלכם שווים לתחת! שלי שולט:


איי פוד נאנו 1 ג'יגה עם קייס מקורי

מחיר עלות 1000
קייס 200

אבל הכל עלה לי 1000

אני לא יוצא מהבית (כשאני לבד) בלעדיו@!$@!$$@!!@$$@

גם אחי היה בתאילנד עכשיו קנה אותו דבר רק 2 ג'יגה פרנציפ כדי להגיד לי שיש לו יותר טוב


ואני הולך איתו בכיס וכשאני על מדים אני שם אותו בגאווה לצד הדיסקית בעוד שאני מתקתק על החזה שלי שיר קדימה שיר אחורה

:whip:
Glenn-Holmes
מממ האיי ריבר שלי 20 גיגה ואחרי כמעט שנה וחצי הוא שבק חיים שבוע שעבר

מישהו יודע אם יש מעבדה בארץ שאפשר לתקן אותו?
Dj Alex (ISR)
אין לי =[

אני מתכוון לקנות השבוע נגן אמפי 3 רגיל מהרגילים
220 שקל באופיס דיפו ג'יגה
YoraY
וואלה לא היה לי נגן אמפי3 הממממממממון זמן
משהו בסיגנון שנה אחרי שיצא הנאנו וקניתי אותו זה היה הנגן הראשון שלי



ולמה זה? - בגלל שאיזה חודשיים לפני שיצאו הנגנים הראשונים נזכרתי לרכוש
CD MP3 :(

אז נסחבתי איתו שנים
sh33p
iAudio U3 mp3/mp4 2GB

MLTK
iriver h320!!!
20 ג'יגה
של אלוהות!!!
אצלי כבר שנה.....וזה הדבר הכי שימושי אצלי! יותר מהכל.....
מטיס לי שמירות! מעביר לי נסיעות ארוכות!
יש בו פשוט הכל!!! גם אמפי! גם רדיו(אל תצחקו!אין לכם מושג כמה זה שימושי!)!וגם וידיאו!!
הקיצר אין על אייריבר.......
YuVaL
Creative Zen Vision M

Dj Alex (ISR)
תוסיפו גם מכירים בדרך =]
epsilon1
quote:
Originally posted by Dj Alex (ISR)
תוסיפו גם מכירים בדרך =]


מחירים יא עילג

omergunr
nokia 6680
1GB זיכרון

יש בו הכללל חחח

זה הדבר הכי שולט בעולם לשחק במשחקים + לשמוע מוזקיה :eyespop:
gErver


psp

בקיצור זה הדבר !
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement