|
מה לעזאזל קורה פה ???
|
View this Thread in Original format
| DJ Alex E. |
מה זה קיבינימט ?????
אני נכנס לפורום ורואה מליון תרדים באנגלית של אנטישמים בני זונות ימח שמם
מה זה אמור להיות???
שמישהו ידפוק להם באנים ומהר מה זה ההצפה הנאצית הזאת???יגאל איפה אתה???
מאחל איידס+אלצהיימר וגסיסה קשה לכל אחד ואחד מהם בעזרת השם עוד מעט יום כיפור ויפלו עליהם 10 מכות מצריים :D :whip:
and for all you ing natzies reading this,i wish you a very,very slow and painfull death
hope you made your last prayers to hitler cuz you're going straight to hell mother******s.
drive carefully cuz tomorrow you'll be hit by a car and ya'll gonna be paralized for the rest of your life
so take your time to write your bull cuz its the last day that you'll be able to do it בעזרת השם |
|
|
| Nrg2Nfinit |
oh :eek:
I think all of this was done in good humor (except that hitler one i was thinking what the ) but the other ones are pretyt funny no. )
see you on the other side :( |
|
|
| Sunsnail |
you'd wish a slow painful death for posting a picture? hehe
not really saying it was okay, but just an observation |
|
|
| YoraY |
שלושה מוצצים בתחת חח
אילן מתכוון להשאיר כמה טרדים כאלה כדי שסוואמפר יראה.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
טוב אז גם אותי הפתיע להתעורר הבוקר ולראות את משעבר כאן בלילה
לא יודע מי הם 5-6 האנשים שהשתתפו כאן במרבית ה"דיונים" מוזר שהם מציינים שהם כביכול מישראל בכל מקרה מן הסתם ההתנהגות שלהם כאן היא לא מקובלת ושסוואמפר יחליט מה הוא חושב שצריך לעשות בנידון...
יוראי תודה על ההודעה במסנג'ר - לא בטוח שהייתי בודק תפורום כבר בבוקר |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
חחחחחחחחחחחחחח
אחרי שאני על תרופות הרגעה אין לי כח להגיב להם אפילו
סתם קנאים טפשים
אני מקווה שהם נהנו וזה עשה להם טוב
לא שווה התייחסות..
nexttttttttt |
|
|
| gErver |
good humor your ass !
feel free to be funny some other place !
stupid fire starters ! |
|
|
| princess cc |
איזה אנטישמים? WTF?
איך אני תמיד מפסידה את כל האקשן!!!
ארררררררררר |
|
|
| Goashem |
| וואלה סוף סוף יש מיקלדת עיברית אפשר ליכתוב פה )יש שגיאות כתיב? תגידו לי כי שנים כבר לא כתבתי) טוב אין לי מה להגיד חוץ מי זה ששם ת'תמונה של היטלר שיגזרו לו ת'בייצים לאנשים כאלה אסור להיתרבות |
|
|
| Glenn-Holmes |
יש הרבה ישראלים בקנדה אהה?
פשש אני זוכר אותך בפורום הזה לפני כמה שנים
:D |
|
|
| Shahar |
מה לקחתם את זה ככה?
מי ישמע לא ידעתם מה חושבים על הישראלים חחחחחחח
שיזיינו
מה זה הזיז לכם בכלל פחח
בוקר טוב |
|
|
| Psy-T |
| some of you guys have serious perception and communication problems. what happened here is nothing more than a bunch of guys doing tasteless humor out of boredom. come to think of it, the only funny thing about it at all is the way you took to it. |
|
|
|
|