return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
רשימת המאה !
View this Thread in Original format
§chop¥
ראיתם את הרשימה של מאה הטארקים הכי טובים !?!?
תכנסו ל-
Music Discussion .
תגידו זה רק אני או שעוד מישהו חושב שהרשימה הזו קצת לא בסדר...
יכול להיות שאין לי את אותו טעם כמו שיש פה לכולם ,אבל לא לשים
Beam & Cyrus - Thunder in Paradise ( Scot project remix)!!!!
cosmic gate - hardcore , explartion of space , back to earth...
S.h.o.k.k-isnt a little strange,back to earth remix .
yves deryuter-back to earth , dj votrex - incoming (any remix),
והכי בושות ...
60. Svenson & Gielen - Twisted !!!!!!
מה זה מקום שישים ...

תגידו עוד מישהו מסכים איתי או שאני היחיד פה שחושב ככה ?
DjChook
אחי לא הסתכלתי עליה
אבל בעיקרון
HARD TRANCE
לא נחשב טראנס איכותי
יעני זה לא משהו יפה שאפשר להגיד וואו גאוני
זה סתם בומים, למרות שאני אוהב את זה
ואולי מי שהצביע פשוט אוהב שירים שונים ממה שאתה אוהב
חפיף
מה אתה מתייחס לזה
מי שלא הצביע לא השפיע
TranceGiant
totally agree
with all my love for tracks like "trance and acid" or altitude (shokk mix)...cause they make u jump like a mad monkey..istill consider them not as sophisticated as tracks like seven cities , carte blanche or for an angel..
yahel222
carte blanche
וואו פצצצצה איך אהבתי את זה

שמע כל אחד והטעם שלו
§chop¥
צודקים ...
לפי דעתי כל מה שיש ברשימה זה חסר קצב או בלי מנגינה יפה ...
אני לא אחד של הרד טראנס אבל עשרת המקומות הראשונים בשבילי זה לא נחשב טראנס.

חבל
DJ-Energy
Paul Van Dyk - For An Angel

אחד הקלסיקות הכי גדולות שיש
פשוט טראק מדהים
גם

Paul Van Dyk - We're Alive (Breathless Mix)

אלה טראקים עם רגשות
פשוט ענק
DjChook
תשמע הרגע הסתכלתי על הרשימה
ואני ממש מסכים עם הרבה מאד דברים שם
במיוחד שחמשת השירים האהובים עלי בערך נמאים שם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement