return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
Happy birthday, Passiva!
View this Thread in Original format
philippe
Galen, we miss you in #armind

Thanks for remaining true to trance in your productions :)

Only one more year and you can legally get into U.S. clubs... ;)
AirPole
Galen, ik weet bij god niet waar je bent, maar gefeliciteerd dude! Bel je nog wel ff! Fijne dag nog man.
Siesta
ouwe zuuplap, gefeliciteerd :p
Creamfields23
Dude je word pas twintig, gefeliciteerd man!
@win
He kerel van harte! Ik zie je de 7e dan eindelijk een keertje draaien ;)
C-quence
quote:
Originally posted by AirPole
Galen, ik weet bij god niet waar je bent, maar gefeliciteerd dude! Bel je nog wel ff! Fijne dag nog man.


Hij zit in Suriname Rotti te eten :D
AirPole
quote:
Originally posted by C-quence
Hij zit in Suriname Rotti te eten :D


Jaaaaaaa, dat kwam gister al bij me op Joris :D

Volgens mij had hij me zo iets een tijdje geleden al inderdaad verteld ja. Met ze pa en moe op vakantie naar familie niet??
astateofitaly
happy birthday dear friend!
Loraine
Speciaal voor Keelen in het Sranang: Owruwan boi ! Bosi fu yu gran-sisa, yu sabi! Te her'esi nanga adyosi ! :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement