return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
Markus Schulz - GDJB 14th 09 2006 Guestmix Gabriel&Dresden
View this Thread in Original format
MLTK
מי שעדיין לא שמע ורוצה.......

Markus Schulz
01. ID
02. Andy Prinz - Find Again Some Faith (Hammer & Funabashi Remix)
03. Breakfast - The Air Between
04. Jose Amnesia & Tenishia - Outsiders
05. ID
06. ID
07. Daniel Kandi - Breathe (Sunny Lax Remix)
08. Perry O'Neil - South-West Saga (DJ Tarkan & V-Sag Remix)
09. ID
10. Alex Stealthy - Able To Forget vs. Niyaz - Dilruba (Junkie XL Remix) vs. Synergy - Hello Strings (Markus Schulz Mashup)
11. Vinny Troia Featuring Jaidene Veda - Flow (Starkillers Remix)

Gabriel & Dresden
01. Jim Rivers - Restore
02. Gabriel & Dresden - Dangerous Power (Discount Rhinos Dubber Rucky 0Mix)
03. ID
04. 16 Bit Lolitas vs Motorcycle - Sedna vs Deep Breath Love (Dave Dresden mashup)
05. Sebastian Leger - Hit Girl
06. Snow Patrol - Chasing Cars (Topher Jones & Blake Jarrell Remix)
07. Dave Spoon - At Night
08. R.E.M. - The One I Love (Blake Jarrell Remix)
09. Trike - Talk Back (Serge Santiago Mix)


http://www.sendspace.com/file/6ym66q
Glenn-Holmes
אתם מאמינים לי שלא שמעתי תוכנית של מרקוס כבר כמה חודשים?

ואנחנו מדברים עלי!

:eek:
MLTK
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אתם מאמינים לי שלא שמעתי תוכנית של מרקוס כבר כמה חודשים?

ואנחנו מדברים עלי!

:eek:


אתה רציני?? אילן אני מאוכזב ממך......
האוהד מס1 של מרקוס בארץ לא שומע כבר כמה חודשים סט שלו?
התדרדרת....
Dj Alex (ISR)
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אתם מאמינים לי שלא שמעתי תוכנית של מרקוס כבר כמה חודשים?

ואנחנו מדברים עלי!

:eek:

אתם מאמינים לי ששמעתי תוכנית של מרקוס שולץ כבר כמה חודשים?
YoraY
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אתם מאמינים לי שלא שמעתי תוכנית של מרקוס כבר כמה חודשים?

ואנחנו מדברים עלי!

:eek:


למה לא..?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by YoraY
למה לא..?


מגוון סיבות
תאמת אם היה לי לינק כל שבוע לתוכנית בטח הייתי עוקב יותר... אני לא מחפש מספיק כנראה

בכל אופן בתקווה שהנגן שלי יתוקן בהקדם אני מקווה ומאמין שאני יחזור להאזין :)
DvJ
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מגוון סיבות
תאמת אם היה לי לינק כל שבוע לתוכנית בטח הייתי עוקב יותר... אני לא מחפש מספיק כנראה

בכל אופן בתקווה שהנגן שלי יתוקן בהקדם אני מקווה ומאמין שאני יחזור להאזין :)


גם לי לא יצא לשמוע זמן מה
עכשיו אני משלים אתזה בזה שאני מוריד תתוכניות שלו ושל ארמין.....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement